لوازم خانگی

تاریخچه برند اسنوا

تاریخچه برند اسنوا

تاریخچه برند اسنوا

تاریخچه برند اسنوا که میگویند برند فقط یک نام نیست، بلکه میزان اعتبار یک شرکت است و همچنین میزان تمایز آن شرکت با رقبا را نشان می دهد.

برند اسنوا مخفف عبارت “ارکان ساختار نوین ایران” می باشد که در واقع یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی انتخاب است. شعار اسنوا “روی ما، حساب باز کنید” است.

برند اسنوا یک برند ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی توانسته خودش را به همگان ثابت کند و محصولاتش را به برخی از کشورهای همسایه صادر کند. اسنوا با افراد متخصص مجرب امروزه به حدی پیشرفت دارد که سریعاً در حل پیمودن پله های ترقی می باشد. همچنین برخی افراد از برند اسنوا بسیار حمایت کرده و آن را بهترین تولید کننده ایرانی می دانند.

اسنوا شرکتی هولدینگی می باشد، یعنی اینکه سهام چندین شرکت را خریده است و نگهداری می کند. این برند و شرکت با پنج شرکت در زمینه های بازرگانی، گردشگری، پتروشیمی، اقتصادی و فولاد در حال فعالیت می باشد.

اسنوا اولین بار در سال 1384 در منطقه مورچه خورت که در اصفهان واقع شده است تاسیس شد. این منطقه از توابع شهرستان میمه است که جزء شهر تاریخی محسوب می شود و جمعیتی برابر با 1500 نفر را دارد.

محصولات تولیدی اسنوا تنوع بسیاری دارد که اولین و نخستین فعالیت اسنوا تولید کولر آبی و اجاق گاز بوده است. برند اسنوا با بیش از 45 نوع تولیدی متعدد بابت ساخت اجاق گاز با تنوع رنگی و لعاب و مدل دال بر احترام اسنوا به سلایق مشتریان دارد.

این شرکت با نام اسنوا به مرور در بین مردم محبوبیت پیدا کرد و با افزایش روند فروش فعالیت خود را توسعه داد. در طی توسعه فعالیت های خود توانست محصولات دیگری را به کارنامه تولیدات خود اضافه کند.

خرید لوازم خانگی اسنوا

خرید لوازم خانگی اسنوا

اسنوا با 140 فروشگاه و نمایندگی اختصاصی و 1100 فروشگاه غیر اختصاصی، خود را به گسترده ترین شاخه های توزیع کشور تبدیل کرده است.

از مهم ترین دلایل شرکت اسنوا می توان گفت استفاده از بهترین امکانات موجود برای تولید محصولات بوده است. در اوایل ساخت و تاسیس شرکت ابتدا اجاق گازهای ساده تری تولید می شد اما طولی نکشید تا با استفاده از تکنولوژی هایی مانند جوش پلاسما برا رویه های گاز طرز فکر مردم را نسبت به شرکت داخلی عوض کند. اسنوا از دستگاه های رباتیک الکترومغناطیس برای رنگ و لعاب استفاده می کرده است تا بتواند کارایی خوب را پدید آورد.

علامت تجاری اسنوا پیش از این قرمز بوده است که از سال 1393 تا الان سبز و آبی است. در طرح تغییر نشان تجاری این شرکت، یونس شکرخواه، حسن نمکدوست، عبدالله گیویان همکاری داشته اند.

مالک شرکت و برند اسنوا

محمدرضا-دیانی-مالک-“اسنوا

محمدرضا-دیانی-مالک-“اسنوا”-و-گروه-صنعتی-انتخاب

محمدرضا دیانی اولین بار شرکت اسنوا را بنیان گذاری کرد. این شخص متولد آذر ماه 1354 در شهر اصفهان است که در خانواده اعتبار دار رشد یافته است. زیرا پدر و پدربزرگش هم جزء اشخاص نامدار در اصفهان بوده اند که در صنعت شهر اصفهان فعالیت داشته اند.

محمدرضا دیانی در حوزه عملیه تحصل می کرده است، اما بعدها به شهر خود یعنی اصفهان بازگشت و تصمیم گرفت تا شغل پدرش را ادامه دهد که در همان سال ها مقدمات تاسیس برند اسنوا را فراهم آورد.

پدر و پدربزرگ محمدرضا دیانی اولین اشخاصی بودند که در سال 1367  در اصفهان کارخانه تولید اجاق گاز را تاسیس کردند. که نام آن را هم گروه صنعتی گذاشتند. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت توانست در مدت زمان کم مسیر پیشرفت خود را به سرعت طی کند و در نهایت موفق به کسب جوایز و عناوین بسیاری شود.

از افتخارات کسب شده توسط این شرکت می توان به واحد نمونه صنعتی، برترین نشان رعایت حقوق مصرف کننده، نمونه در زمینه مرکز تحقیق و فناوری، کار آفرین برتر به علت اشتغال زایی برای افراد بالغ بر به هزاران نفر، و … اشاره کرد.

روند فعالیت شرکت اسنوا تا الان

خرید محصولات اسنوا

خرید محصولات اسنوا

اسنوا کار خود را تنها با 50 تا 100 دستگاه در روز شروع کرده بود که  میزان محصولات تولیدی آن ها تحت تأثیر عواملی همچون تغییرات و نوسانات بازار ارز و همچنین توانایی خرید مردم بوده است. این شرکت در سال 1395 با بازاریابی در تلویزیون انجام داد توانست نام خود را در ذهن مردم جای دهد.

البته برنامه خندوانه با پشتیبانی از آن در دیده شدن برند اسنوا بسیار نقش داشته است. تمام این موارد باعث شد تا برند اسنوا قدمی مؤثر در کسب اعتماد مردم و دیده شدن محصولات داخلی بر دارد.

همچنین جالب است بدانید اسنوا برخی از قطعات را از کشور چین وارد می کند و در کارخانه های ایرانی مونتاژ می کند. زیرا هزینه های خرید دستگاه های تولید این قطعات آن قدر بالا است که سیاست شرکت انتخاب تکنیک مونتاژ به جای تولید آن ها بوده است.

اسنوا فقط تامین کننده نیازهای داخلی کشور نیست بلکه در زمینه صادرات به کشورهای خاورمیانه فعالیت دارد.

گواهی نامه های اختصاص داده شده به برند اسنوا

  • جزء ۱۰۰ برند برتر ایران در سال ۱۳۹۲
  • گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه  IMS
  •  گواهینامه CE Marking در سال ۲۰۱۱ برای صادرات اجاق گاز به اروپا
  • گواهینامه B.V برای صادرات اجاق گاز به عراق و دیگر کشورها

سال های مربوط به اولین های برند اسنوا

سال 1387: تولید یخچال فریزر

سال 1390: دریافت گواهینامه CE Marking به علت صادرات اجاق ‌گاز به اروپا و گواهینامه BV  به علت صادر اجاق گاز به کشور های منطقه

سال ۱۳۹۱: ورود به خط تولید ماشین جارو برقی و ظرفشویی

سال ۱۳۹۲: قرار گیری در لیست 100 برند برتر ایران (دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت) همچنین دریافت تندیس برندهای برتر محبوب مصرف ‌کنندگان در زمینه تولید یخچال فریزر

سال ۲۰۰۸: دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ۲۰۰۰-۹۰۰۱

محصولات برند اسنوا

لوام خانگی اسنوا

خرید لوام خانگی اسنوا

طی نظرسنجی های انجام شده می توان پذیرفت تمام محصولات سرمایشی و گرمایشی و برقی اسنوا از محبوبیت بالایی برخوردار است. زیرا کیفیت خوب و قیمت مناسبی را برای محصولات ملاک قرار داده شده است. برند اسنوا در زمینه لوازم خانگی محصولاتی همچون مایکرویوو، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر آبی، یخچال فریزر در انواع مدل های تک درب، فریزر در بالا و فریزر در پایین، ساید بای ساید، تلویزیون، محصولات توکار که تمام این ها به کاربر امکان انتخاب رنگ دلخواه را می دهد، را تولید نموده است.

محصولات شرکت اسنوا شامل محصولاتی در زمینه لوازم خانگی است که شامل موارد زیر می‌شود:

یخچال و فریزر: محصولات یخچال و فریزر اسنوا شامل مدل‌های مختلفی از جمله دوقلو، ساید‌بای‌ساید، بالای مبنا و سینکرونیک هستند که به طور کلی بازارپسند و با کیفیت هستند.

ماشین لباسشویی: ماشین لباسشویی‌های اسنوا شامل مدل‌های جدیدی با ظرفیت‌های مختلفی هستند که با کیفیت و قابلیت‌های متنوعی همراه هستند.

ماشین ظرفشویی: محصولات ماشین ظرفشویی اسنوا نیز در مدل‌های مختلفی با قابلیت‌های متنوعی ارائه می‌شود.

اجاق گاز: محصولات اجاق گاز اسنوا شامل مدل‌های مختلفی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی هستند که با کیفیت بالا همراه هستند.

هود: محصولات هود اسنوا نیز در مدل‌های مختلفی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی ارائه می‌شود که با کیفیت و طراحی زیبا همراه هستند.

به طور کلی، محصولات اسنوا در بازار لوازم خانگی ایران و جهان، به عنوان محصولات با کیفیت و با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع، شناخته می‌شوند.

دوستان عزیز میتوانید تمام محصولات برند اسنوا را در صفحه “فروشگاه” و یا زیر مجموعه “محصولات اسنوا” دیده و خرید خود را به ثبت برسانند .صفحه خرید لوازم خانگی اسنوا

درباره لوازم خانکی بکائی

فروشگاه لوازم خانگی بکائی با داشتن مجوز رسمی کسب و کار در زمینه فروش لوازم خانگی شروع به فعالیت به صورت حرفه ای ، آنلاین و حضوری کرده است . دوستان عزیز ساکن شهر اصفهان و تیران به آدرس : اصفهان – تیران ، خیابان امامزاده میتوانند در صورت نیاز خرید خود را حضوری انجام دهند.

فروشگاه لوازم خانگی بکائی با داشتن نماد الکترونیکی اعتماد فعالیت مجاز در زمینه خرید و فروش به صورت آنلاین دارد.

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی

دوستان عزیز میتوانید به راحتی با رفتن به صفحه “فروشگاه” خرید خود را به صورت مطمئن از فروشگاه لوازم خانگی بکائی انجام دهند و درب منزل محصولات خود را دریافت نمایند .

همچنین قبل و بعد از خرید میتوانید با مشاوران ما در زمینه خرید محصولات لوازم خانگی اطلاعات کسب نمایید . میتوانید با رفتن به صفحه ” تماس با ما” این مراحل را طی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *