لوازم خانگی پارس خزر, لوازم خانگی

تاریخچه پارس خزر – لوازم خانگی پارس خزر

تاریخچه پارس خزر

شناخت تاریخچه پارس خزر

تاریخچه پارس خزر در ابتدا به نام شرکت پارس توشیبا در اسفند 1347 با همکاری کارخانه توشیبای ژاپن، فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. نام شرکت پارس توشیبا در آبان سال 1361 به “شرکت صنعتی پارس خزر” تغییر پیدا کرد. و محصولات خود را تحت عنوان برند رسمی خودشان یعنی پارس خزر در 24 گروه و 233 محصول به بازار عرضه کرد.

پس از آن در سال 1388 یک شرکت دیگر به نام “پخش پارس خزر” تاسیس کردند که به شرکت سرمایه گذاری پارس توشه تعلق داشته است. مدیران این شرکت با راه اندازی 11 مرکز پخش و ایجاد انبار منطقه تمام استان های کشور را تحت پوشش جهت توزیع خدمات و فروش خود قرار دادند.

این مجموعه با بیش از 6 سال سابقه حضور در صنعت پخش کشور محصولات تولیدی شرکت های دیگر مثل تکنوظرف، پاکشوما و مهسان الکترونیک و حتی دیگر تولیدکنندگان داخلی را ارائه کرد.

این شرکت با محصولات با کیفیت و محبوب خود اولویت انتخاب خریداران جهت خرید لوازم برقی آشپزخانه، جهیزیه و … می باشد.

شرکت صنعتی پارس خزر امروزه به عنوان بزرگترین و باارزشمندترین تولید کننده لوازم خانگی و محصولات برقی در ایران به صورت سهامی عام به فعالیت خود می پردازد و همچنین سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادار عرضه می گردد.

از جمله افتخارات و دستاوردهای کسب شده شرکت پارس خزر می توان به تندیس ها، گواهینامه ها، تندیس ها و سپاس نامه ها اشاره کرد.

لوگو پارس خزر

لوگو پارس خزر این شرکت یک لوگوی ترکیبی به شکل خورشید و لوگو تایپ نوشتاری می باشد. لوگو تایپ این برند به حالت ضخیم بوده و تا اکنون این حالت را حفظ کرده است و هیچگونه تغییری در سبک آن نداده است.

لوگو پارس خزر

لوگو پارس خزر

رنگ ترکیبی آن مشکی و قرمز است که مشکی نماد جدیت در کار و قرمز نماینده مدرن بودن فعالیت های این شرکت است. در واقع این شرکت علاقه ای به تغییر سبک طراحی و ریدیزاین کرد ندارد.

محصولات پرفروش پارس خزر

جارو برقی پارس خزر

جاروبرقی پارس خزر

خرید جاروبرقی پارس خزر

جارو برقی های تولیدی این شرکت از موتور قدرتمند و توان مصرفی و طراحی های مدرن و به روز تولید شده و در بازار ارائه می شوند. از مدل های محبوب و کارآمد جارو برقی برند پارس خزر، مدل عصایی است که برای افرادی که مشکل کمر، دیسک کمر و یا دیک گردن دارند محصولی فوق العاده کاربردی محسوب می شود. مدل های دیگر این برند ویژگی های دیگری نظیر: لوله خرطوم تلسکوپی، روکش کنفی، سیستم تهویه هوا و … است که می توان با توجه به نیاز هر یک از این مدل ها را انتخاب نمود.

ترازوی آشپزخانه پارس خزر

ترازوی آشپزخانه پارس خزر

ترازوی آشپزخانه پارس خزر

استفاده از یک ترازوی آشپزخانه امروزه نیاز هر فردی است، چرا که با توجه به تنوع آشپزی و طبخ غذا و انواع کیک و شیرینی ها نیاز به اندازه گیری دقیق مواد غذایی است. که پارس خزر با تولید ترازوی آشپزخانه تمام نیازها را برطرف کرده است.

چرخ گوشت پارس خزر

چرخ گوشت پارس خزر

چرخ گوشت پارس خزر

هر فردی برای قطعه قطعه کردن گوشت نیاز به یک چرخ گوشت دارد که این چرخ گوشت هم بایستی ویژگی هایی نظیر سرعت و قدرت چرخ کنندگی برحسب دقیقه، قدرت موتور برحسب دقیقه، ولتاژ را دارا باشد. زیرا تمام این مجموعه ویژگی ها برای تعیین سطح کیفیت یک چرخ گوشت با کیفیت ضروری است. برای همین پارس خزر با تولید چندین مدل چرخ گوشت انتخاب را برای همگان آسان نموده است.

آون توستر سایا یا همان پارس خزر

آون توستر سایا یا همان پارس خزر

خرید آون توستر سایا یا همان پارس خزر

آون توستر در مقابل گاز فر فضای کمتری را اشغال می کند، چرا که برخی منازل مساحت کوچکی دارند و نمی توان از این گازها استفاده کرد. البته که آون توستر هم کارایی فر را دارد. یعنی می توان مانند فر از آن برای پختن شیرینی و کیک و پیتزا استفاده نمود. این محصول دارای تایمر، سینی و توری برای کباب کردن گوشت، دو قفسه و همچنین قابلیت گریل مواد غذایی را است.

اتو بخار پارس خزر

اتو بخار پارس خزر

خرید اتو بخار پارس خزر

جای یک اتو بخار برای صاف کردن چین و چروک لباس در هر منزلی احساس می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، وزن اتو بخارها کاهش یافته و با وزن کمتری در بازار عرضه می شوند. شرکت پارس خزر برای سهولت مشتریان خود با تکنولوژی های روز چندین مدل اتو را با ویژگی های مخصوص و کاربردی تولید نموده و وارد بازار کرده است.

همچنین برای تهیه یک اتو بخار خوب باید ویژگی هایی نظیر میزان بخاردهی برحسب دقیقه، سیستم ضد رسوب را دارا باشد. نداشتن سیستم ضد رسوب می تواند با استفاده متدوام مخزن آن رسوب بگیرد و عمکلرد اتو را مختل سازد.

آبمیوه گیری پارس خزر

آبمیوه گیری پارس خزر

خرید آبمیوه گیری پارس خزر

با گرم شدن هوا بدن نیاز شدیدی به آب دارد، زیرا با مصرف آبمیوه و میوه می توان سلامت جسمی را تامین کرد. پارس خزر با تولید آبمیوه گیری به کمک شما آمده تا بتوانید سلامت خود و خانواده تان را تامین کنید و با تهیه آبمیوه های طبیعی بیشتر مراقب خودتان و عزیزانتان باشید.

گوشت کوب برقی پارس خزر

گوشت کوب برقی پارس خزر

گوشت کوب برقی پارس خزر

پارس خزر با تولید گوشت کوب برقی بسیار کارآمد و با کیفیت بالا می تواند به همگی در تهیه انواع پوره ها و سوپ های رستورانی و … کمک کند تا مواد به صورت یکدست با هم ترکیب شوند.

دیگر محصولات تولیدی شرکت صنعت پارس خزر عبارتند :

  • ماشین لباسشویی
  • فن هیتر
  • پلوپز
  • بخارپز
  • سرخ کن
  • توستر
  • ساندویچ ساز
  • کباب ساز
  • پنکه
  • بخاری برقی
  • آسیاب
  • همزن
  • مولتی کوکر
  • هواکش
  • بلندر
  • خردکن
  • خشک کن
  • مکمل غذاساز
  • کتری برقی
  • تصفیه آب
  • جارو شارژی
  • بخارشو
  • سشوار
  • تصفیه هوا
  • فود سیور

کیفیت محصولات پارس خزر

پارس خزر به بکار گیری 5 سیستم کیفیت خود را در سطح بالایی حفظ کرده است. این 5 سطح عبارتند از: سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان، سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت حرفه ای، سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان، سستم مدیریت زیست محیطی.

افتخارات شرکت پارس خزر

افتخارات پارس خزر

افتخارات پارس خزر

– در سال 1388 شرکت پخش پارس خزر متعلق به شرکت سرمایه گذاری پارس توشه تاسیس گردید.

– در سال 1397 در روز جهانی استاندارد پارس خزر به عنوان واحد نمونه انتخاب گردید.

پارس خزر در سراسر ایران 450 مرکز خدمات پس از فروش دارد.

درباره “تاریخچه برند اسنوا” بیشتر اطلاعات کسب نمایید.

جمع بندی

در این مقاله به طور خلاصه و مفصل سعی کردیم پیشینه برند پارس خزر و همچنین محصولات تولیدی یک برند محبوب ایرانی را شرح دهیم. شما دوستان ایرانی که تمایل به خرید جنس باکیفیت و مرغوب به صرفه ایرانی دارید ، میتوانید با رفتن به صفحه “فروشگاه لوازم خانگی بکائی” خرید کالای ایرانی خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید لوازم خانگی پارس خزر

خرید لوازم خانگی پارس خزر در سایت لوازم خانگی بکائی بسیار آسان تر از آن چیزی می باشد که فکر میکنید ! .

لوازم خانگی بکائی با داشتن سابقه بلند مدت در زمینه فروش لوازم خانگی با کیفیت ایرانی ، توانسته فروش لوازم خانگی پارس خزر و سایر لوازم خانگی ایرانی را راحت کند .شما دوستان میتوانید خرید خود را به دو صورت آنلاین و حضوری انجام دهید که در ادامه به آنها میپردازیم.

خرید لوازم خانگی آنلاین

خرید لوازم خانگی آنلاین یکی از پر استفاده ترین و راحترین خدماتی می باشد که امروزه در دنیای اینترنت برپا شده است . شما دوستان عزیز میتوانید با رفتن به صفحه “فروشگاه” خرید خود را به راحتی انجام دهید و یا با رفتن به صفحه “لوازم خانگی پارس خزر” سایر محصولات پارس خزر را دیده و خریداری نمایید.

همچنین سایت لوازم خانگی بکایی با داشتن نماد اعتماد الکرونیکی و درگاه بانکی معتبر ، رضایت مشتریان عزیز ایرانی را جلب نماید.

خرید حضوری لوازم خانگی

دوستان عزیز که ساکن شهر زیبای اصفهان و یا اطراف آن هستند میتوانند برای خرید حضوری به آدرس زیر مراجعه و خرید خود را انجام دهند .

اصفهان – تیران ، خیابان امامزاده

مشاوره و خدمات پس از فروش لوازم خانگی

دوستان میتوانید قبل و بعد از خرید خود از مشاوره رایگان ما در زمینه لوازم خانگی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره میتوانید به یکی از شمارات زیر تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی “اینستاگرام” و “واتساپ” در تماس باشید.

شماره تماس :

031-42223578

09133317637

1 نظر در “تاریخچه پارس خزر – لوازم خانگی پارس خزر

  1. آواتار نوروزیان نوروزیان گفت:

    سلام یک پلوپزپارس توشیبا 271 باکارتن اک وقدیم که مال شرکت خودتون هست دارم اگه قیمت پیشنهادی بدین فروشنده ام درصورت هماهنگی با شماره 09139606949تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *