لوازم خانگی پاکشوما, لوازم خانگی

تاریخچه پاکشوما

تاریخچه پاکشوما

تاریخچه پاکشوما را در این مقاله می آموزیم و فعالیت های شرکت و برند پاکشوما را مورد بررسی قرار دهیم، تا با این برند محبوب آشنایی کامل پیدا کنیم.

تاریخچه شرکت پاکشوما

پاکشوما از سال 1354 آغاز به کار کرده که ابتدا با تولید ماشین لباسشویی های نیمه اتومات خود را در بین مردم محبوب کرد و  پا به عرصه تولید گذاشت.

پس از مدتی شرکت پاکشوما توانست اعتماد برخی از شرکت ها نظیر فیلیپس، ال جی، هایر و کندی را بدست آورد و همکاری خود را در بین آن ها به اوج تولیدات انبوه رساند.

محصولات تولیدی شرکت پاکشوما با نام برند تجاری “پاکشوما” عرضه می شود. برخی از محصولات تولیدی آن هم با نام برندهای کندی، کورال، جنرال ادمیرال، زیرووات در بازارهای خارجی و داخلی قابل عرضه است.

سبد محصولات تولیدی برند پاکشوما حدود ۱۰۰ مدل مختلف انواع لوازم خانگی را داراست. در حال حاظر این شرکت توانسته با قدرت بسیار محصولاتی مانند ماشین ظرفشویی، یخچال های ساید بای ساید، جاروبرقی های قدرتمند، کولر، مایکرویوو را به تولید برساند.

از خصوصیات تولیدات برقی شرکت پاکشوما می توان به طراحی های زیبا و منحصر به فرد آن ها اشاره کرد. بدنه و سطح براق آن ها تبدیل به یک جنبه خاص شده که می توان با چنین محصولاتی دکوراسیون منازل را لوکس و مدرن کرد.

لوازم خانگی پاکشوما

لوازم خانگی پاکشوما

پاکشوما تا سال 1376 تنها لباسشویی های نیمه اتوماتیک را تولید می کرده که از این سال به بعد به تولید لباسشویی های تمام اتوماتیک اقدام کرد. همچنین در همین زمینه موفقت های بسیاری را از جمله دریافت تندیس نشان مرغوبیت کالا را از آن خود کند.

قدرت شرکت پاکشوما با توجه به اضافه شدن خط های متنوع مونتاژ، دستگاه های مونتاژ، تولید و وسعت بیشتر افزایش یافت و توانسته در سال های متمادی به مساحت ایجاد شده اضافه کند و مساحت کارخانه را به 200 هزار متر مربع ارتقا دهد.

در نتیجه شرکت پاکشوما در حال حاظر به قدرتی از تولید رسیده است که می تواند همزمان برای 10.000 نفر در داخل کارخانه به صورت مستقیم اشتغال زایی کند. که چنین رشدی تا اکنون توانسته شرکت پاکشوما را به قوی ترین تولید کننده خاورمیانه تبدیل کند و جایگاه ویژه و برتری برای مونتاژ برند های خارجی نظیر کندی، زیرووات، کرال و … ایجاد کند.

در سال 1393 ساختمان جدید پاکشوما در شهرک صنعتی محمود آباد قم تاسیس شد که دارای وسعت 10 هکتار و 3 هکتار سالن و انبار برای تولید قطعات و دو خط کامل به بهره‌ برداری رسید.

در خرداد 1394 هکتار دیگر به سالن های تولیدی افزوده شد و 6 هکتار شامل سه خط تولید به بهره برداری رسید. از لحاظ نیروی انسانی شرکت پاکشوما نزدیک به 2000 نفر نیروی شاغل مستقیم و غیر مستقیم دارد و همچنن بیش از 700 مرکز خدمات مشتریان با سرویس چندگانه در سراسر ایران را داراست.

شرکت پاکشوما با شرکت های بزرگ از جمله هایر اروپا – ایتالیا (Haier Europe) که شامل برند های کندی – هوور – زیرووات همکاری داشته است. همچنین کمپانی مایدیا به عنوان بزرگترین تولید کننده گروه لاندری، شوینده لوازم خانگی دنیا مطابق ارزیابی موسسه فورچن گلوبال در سال 2017 میلادی محصولات خود را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه کرده و جایگاه خود را ابتدا باز کرد که سپس گسترش داده است.

کارخانه لوازم خانگی پاکشوما

شرکت پاکشوما

شرکت پاکشوما

تمام محصولات این شرکت در کارخانه شهر محمود آباد قم تولید می شوند. محصولاتی از قبیل یخچال فریزر پاکشوما، لباسشویی پاکشوما، ماشین ظرفشویی پاکشوما، جاروبرقی پاکشوما و دیگر محصولات که از این همین کارخانه وارد بازار لوازم خانگی ایران می شوند.

مالک کارخانه پاکشوما

اکبر ابراهیمی از نوجوانی وارد عرصه کارهای صنعتی شد و با ورود به دهه 30 یکی از مجموعه ها مهم تولید لوازم خانگی به اسم پاکشوما را راه اندازی کرد. ایشان در طی سال های گذشته همیشه حضوری فعال در زمینه امور خیریه داشته که به عنوان بزرگترین خیرین مدرسه ساز و مرد صنعت شناخته می شود.

حاج اکبر ابراهیمی مجموعه صنعتی پاکشوما را راه اندازی کرد. کارخانه‌ای که با توجه به نگاه صنعتی این شخص بزرگ در طول بیش از ۴ دهه فعالیت در تولید لوازم ‌خانگی جزئی از برند‌های اصلی کشور محسوب می شود.

خدمات پس از فروش شرکت پاکشوما

این شرکت معتبر و بزرگ مراکزی را برای خدمات مشتریان در نظر گرفته است. از همین رو شرکت پاکشوما اقدام به قرار دادن نزدیک به 700 مرکز خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران کرده است. هر کدام از این مراکز می توانند قطعات تضمین شده محصولات پاکشوما همچون یخچال و ماشین ظرفشویی را فراهم کند.

دریافت نشان تقدیر برند پاکشوما

لوگو پاکشوما

لوگو پاکشوما

پاکشوما توانسته است در طی گذشت نیم قرن به دريافت نشان های بسیاری اعم از نشان لياقت طلایی از سازمان جهانی رویال کورن و در سال 1388 و 1389 در 2 سال پیاپی توانست گواهينامه رعايت حقوق مصرف كنندگان و سیستم مدیریت کیفیت را دریافت نماید و همچنین به عنوان واحد کارآفرین برتر در هفتیم جشنواره تولیدات ملی انتخاب شود.

همچنین در سال های 1390 و 1391 در 2 سال متوالی توانسته به دریافت تندیس رضایت مندی بیشتر مشتریان و رعایت حقوق آنان را کسب کند.

شرکت پاکشوما یک شرکت معروف و پر قدرت در زمینه تولید لوازم خانگی ریز و درشت در کشور ایران می باشد. این برند با محبوبیت بسیاری که دارد افتخاری عظیم برای ما ایرانی ها به حساب می آید.

افتخارات پاکشوما

دريافت نشان لياقت و طلایی از سازمان تجارت جهانی

– دريافت گواهينامه رعايت حقوق مصرف كنندگان

– دريافت گواهينامه سيستم مديريت كيفيت  

– انتخاب واحد برتر در هفتمين جشنواره توليد ملی

– انتخاب واحد كارآفرين افضل در پنجمين جشنواره ملی كارآفرينی

– دريافت گواهينامه سيستم مديريت زيست ‌محيطی

– دريافت نشان شواليه مديريت اروپا در صنعت لوازم خانگی کشور ايران

– دريافت تنديس نشان مرغوبيت كالا

– دريافت لوح واحد مقدم در صنعت لوازم خانگی

– دريافت تندیس نوآوری در مدیریت روابط عمومی

– دريافت لوح تقدیر اجلاس مدیریت

– تندیس زرین برترین برند ایرانی در گروه ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی

– دریافت لوح تقدیر به مناسبت دوست دار محیط زیست

– دریافت لوح سپاس و انتخاب طرح صنعتی در استان قم

از دیگر موفقیت های کسب شده توسط برند پاکشوما می توان به دریافت گواهینامه‌ های سیستم‌ های مدیریتی ISO 10004،  ISO 14001،ISO 1002 ،  ISO 9001 اشاره کرد.

درباره لوازم خانگی بکائی

لوازم خانگی بکائی چندین سالی می باشد که شروع به فعالیت در زمینه فروش لوازم خانگی با ضمانت اصلی و مجوز رسمی کسب و کار کرده است . دوستان عزیز که قصد خرید لوازم خانگی از فروشگاه بکایی را دارند ، میتوانند با رفتن به صفحه “فروشگاه” خرید خود را آنلاین انجام دهند.

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی بکائی

امروزه یکی از راحت ترین خرید ها ، خرید آنلاین می باشد . فروشگاه لوازم خانگی بکائی ، فروشگاه آنلاین نیز دارد که شما دوستان میتوانید با رفتن به قسمت منو > فروشگاه لوازم خانگی مورد نیاز خود را به راحتی خریداری و ثبت سفارش انجام دهید و با درگاه پرداخت معتبر بانکی پرداخت نمایید.

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی بکائی با داشتن مجوز رسمی کسب و کار الکرونیکی شروع به فروش لوازم خانگی آنلاین در سایت بکائی و شبکه های اجتماعی خود مثل “واتساپ” و “اینستاگرام” کرده است .برای برسی مجوز کسب و کار آنلاین کلیک نمایید.

فروشگاه لوازم خانگی در اصفهان

فروشگاه لوازم خانگی بکائی در اصفهان واقع شده است که دوستان عزیز اصفهانی برای دیدن کالا ها میتوانند به صورت حضوری در این فروشگاه حضور یابند. آدرس لوازم خانگی بکایی : اصفهان – تیران ، خیابان امامزاده

همچنین میتوانید به صفحه “تماس با ما” رفته و اطلاعات بیشتر و لوکیشن فروشگاه را برسی نمایید.

خرید لوازم خانگی پاکشوما

دوستان عزیز که نیاز به محصولات پاکشوما دارند ، میتوانند با رفتن به دسته “پاکشوما” خرید خود را در سایت انجام دهند . در صورت ناموجود بودن محصولات و یا پیدا نکردن محصولات میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید تا با سرعت بالا کالا را موجود کرده و در دستان شما برسانند.

میتوانید برای برسی محصولات پاکشوما به سایت پاکشوما رفته و سپس با ما در تماس باشید برای خرید محصولات لوازم خانگی پاکشوما.

1 نظر در “تاریخچه پاکشوما

  1. آواتار شهاب اصلانی شهاب اصلانی گفت:

    پاکشوما برند با سابقه وعالی هست ولی متاسفانه مدیران و مالی محترم این شرکت از سابقه عالی و کیفت عالی محصولات خود استفاده نمی کنند و در بازار با اینکه بالاترین ضمانت و وارانتی قطعات را دارند اما در مقابل دیگر رقیبان بسیار سر سری وضعیف عمل کرده که باعث شده سهم ناچیزی از بازار به برندی با قدمت و کیفیت عالی مثل پاکشوما برسد ای کاش کمی بلند پروازی و آینده نگری و آموزش فروشندگان وتبلیغات نقاط قوت برند برای مدیران ومالی اهمیت پیدا می‌کرد تا پاکشوما رهرو نباشد بلکه با این توان راهنمای صنعت لوازم خانگی کشور باشد. البته بنده یکی از مشاوران فروش اسنوا هستم که الان توانسته بازار ایران را به دست بگیرد البته بدون داشتن مزیت خاصی وحتی داشتن نواقص زیادی نسبت به همین برند پاکشوما، ودر آخر کاش مدیران پاکشوما ومالک محترم پاکشوما این نوشته ها را می خواندند و ترتیب اثر می دادند.به امید روزهای خوب برای صنعت ایران و سلطانی شیران صنعت در بیشعزارها، اصلانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *