لوازم خانگی

تاریخچه شرکت هیمالیا

لوازم خانگی هیمالیا

تاریخچه هیمالیا

تاریخچه هیمالیا هنگامی که نام یخچال فریزر هوشمند ایرانی به زبان‌ها پخش می‌شود، برند هیمالیا بیشترین تفکر و تمجید را در ذهن‌ها به خود جلب می‌کند. یخچال فریزر هیمالیا، یکی از محبوب‌ترین لوازم خانگی است که با ارائه محصولات با کیفیت، جایگاه ویژه‌ای در آشپزخانه‌های بسیاری به خود اختصاص داده است.

برند هیمالیا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهایی که در ایران شناخته شده است، شناخته می‌شود. شعار مشهور “هیمالیا، بر قله زیبایی‌ها” نشانه‌ای از اهمیت طراحی در محصولات هیمالیا است. این برند و شرکت، در بین بهترین برندهای کشور قرار دارند.

هیمالیا، یک برند ایرانی است و محصولی ملی را تولید می‌کند. این شرکت در دهه 50 شمسی در تهران با تولید یخچال فریزر، فعالیت خود را آغاز کرد. سپس در دهه 60 میلادی، به تولید یخچال‌های صنعتی متمرکز شد و در دهه 70، تولید یخچال فریزرهای ایستاده خانگی را آغاز کرد.

شرکت هیمالیا در محدوده استان البرز، در یکی از شهرک‌های صنعتی واقع شده است، که فاصله آن از اتوبان کرج – تهران حدود 50 کیلومتر است. این شرکت دارای ظرفیت تولید بسیار زیادی است و از دهه 50 تا به امروز، محل کارخانه آن تغییر نکرده است.جهت خرید لوازم خانگی هیمالیا میتوانید کلیک نمایید.

این برند در زمینه تولید محصولات خانگی، از جمله یخچال فریزر هیمالیا، در طول چندین دهه فعالیت داشته و به یک برند معتبر و شناخته شده در میان مشتریان ایرانی تبدیل شده است. همچنین، هیمالیا در تاریخچه خود، همکاری با شرکت‌های خارجی بین‌المللی از جمله شرکت‌های آلمانی و ایتالیایی را نیز داشته است.

محصولات هیمالیا

محصولات هیمالیا

بنیان گذاران شرکت هیمالیا (شرکت پرتو سرد توان) با توجه به اهداف بلند مدتی که داشته اند، نسبت به احداث کارخانه در زمینی بالغ بر 11 هکتار در یک موقعیت استراتژیک جغرافیایی و در 50 کیلومتری تهران اقدام به تاسیس کردند که در حال حاضر با داشتن حدود 50 هزار متر مربع فضای تولید مناسب و برنامه ریزی برای ساخت فضای تولیدی جدید به مساحت 50 هزار متر مربع دیگر و بهره گیری از نیروهای مجرب در زمینه تولید خود توانسته نقش بسیار مهمی را در زمینه تولید یخچال فریزر و همچنین تولید ملی اجرا کند.

دهه 50 تاسیس شرکت: ورود به عرصه تولید لوازم خانگی یخچال فریزر

دهه 60 تولید یخچال فریزر: تولید یخچال های صنعتی و تولید فریزرهای صندوقی خانگی

دهه 70 رسیدن به شهرت: اقدام برای تولید یخچال فریزرهای ایستاده خانگی – کسب استانداردهای ملی ایران – تجهیز آزمایشگاه های نوین برای بالا بردن کیفیت – توسعه فضای تولید و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز – جذب افراد متخصص در عرصه تولیدات یخچال فریزر – ایجاد بسترهای ضروری در زمینه توسعه خدمات پس از فروش

دهه 80 رسیدن به استانداردهای جهانی (دوره طلایی هیمالیا): تولید محصولات یکسان با استاندارهای اروپایی با تکیه بر طراحی روز دنیا – استفاده از تکنولوژی تولید شرکت AEG آلمان – طراحی محصولات به روز و جدید با همکاری شرکت بتاکو ایتالیا – تجهیز خطوط تولید و کنترل کیفیت به سیستم های کنترل هوشمند – ارتقای سطح کیفی حوزه خدمات پس از فروش و همچنین 30 ماه گارانتی محصولات – دریافت گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارهای بین المللی ایزو 9001 و ایزو 2000

دهه 90 انتقال دانش: توسعه فضا تولیدات کارخانه – انتقال دانش فنی به روز – تولید محصولات جدید با فناوری پیشرفته لوازم خانگی در سطح کشور

شرکت هیمالیا برای کجاست ؟

هیمالیا یک برند ایرانی است و تولیدات آن به عنوان یک کالای ملی شناخته می‌شود. این شرکت در دههٔ ۵۰ شمسی در تهران با تولید یخچال و فریزر فعالیت خود را آغاز کرد. سپس در دههٔ ۶۰ میلادی به تولید یخچال‌های صنعتی پرداخت و در دههٔ ۷۰، تولید یخچال و فریزرهای خانگی را آغاز کرد. با پیشرفت تکنولوژی، هیمالیا به تدریج به تولید یخچال فریزر هوشمند و مدرن پرداخت و در فروش این نوع لوازم خانگی در سراسر کشور سهم قابل توجهی را به دست آورد. در حال حاضر، حدود ۷۰۰ نفر از مهندسان و پرسنل متخصص ایرانی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

انواع یخچال فریزرهای هیمالیا

تاریخچه شرکت هیمالیا

تاریخچه شرکت هیمالیا

هیمالیا یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر پایین بالا را نیز تولید می‌کند. مدل پانوراما، مدل دلتا پلاس، مدل امگا، مدل آیس پول و مدل 530 هوم بار ازجمله پر فروش ترین یخچال فریزهای برند هیمالیا است.

هیمالیا انواع مختلفی از یخچال فریزر تولید می‌کند، از جمله یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر بالا پایین و یخچال فریزر پایین بالا. مدل‌های پانوراما، دلتا پلاس، امگا، آیس پول و ۵۳۰ هوم بار از محصولات پرفروش هیمالیا به حساب می‌آیند.

کیفیت یخچال فریزرهای برند هیمالیا

کیفیت ساخت محصولات هیمالیا را می توان از میزان فروش بالای آن به علت میزان رضایتمندی بالای مصرف کنندگان متوجه شد. دریافت گواهینامه ‌های سیستم مدیریت کیفیت طبق استاندارهای بین المللی ایزو 9001 و ایزو 2000، کسب استانداردهای ملی ایران، تولید محصولات مطابق با استاندارهای اروپایی و استفاده از تکنولوژی تولید شرکت معتبر آلمانی ازجمله مجوزهای این شرکت در جهت تولید محصولات با کیفیت ایرانی است. گارانتی محصولات این برند بازگوکننده کیفیت آن است.

هیمالیا در محصولات خود از فناوری های روز دنیا در ساخت محصولات خود استفاده می کند.

کیفیت یخچال فریزرهای هیمالیا

کیفیت محصولات هیمالیا را می‌توان از فروش بالای آنها و رضایت مشتریان بالا دریافت کرد. این شرکت دارای گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استانداردهای بین‌المللی ISO 9001 و ISO 2000 است و استانداردهای ملی ایران را برآورده می‌کند. همچنین، محصولات آن با استانداردهای اروپایی سازگار هستند و از دانش فنی و تکنولوژی تولید شرکت معتبر آلمانی نیز بهره می‌برند. گارانتی محصولات هیمالیا نشانگر کیفیت بالای آنها است.

هیمالیا

هیمالیا

تعدادی از فناوری های به کار رفته در یخچال فریزرهای هیمالیا به شرح زیر است

  • موتور سکاپ ایتالیایی
  • سیستم ضد باکتری
  • تکنولوژی نوفراست
  • قابلیت هوم بار برای جلوگیری از زیاد باز کردن درب یخچال و فریزر
  • یخ ساز اتوماتیک
  • سیستم عیب یابی هوشمند

خدمات پس از فروش محصولات برند هیمالیا

گارانتی نوعی ضمانت کیفیت کالا می باشد. یخچال فریزرهای هیمالیا دارای 30 ماه گارانتی هستند. موتور تمام یخچال های هیمالیا دارای 60 ماه وارانتی نیز می باشند.

این شرکت با بیش از 400 نمایندگی خدمات پس از فروش در تمام کشورها، رضایت مشتریانش را جلب نموده است.

محصولات هیمالیا

  1. تلویزیون
  2. فر توکار
  3. اجاق گاز
  4. یخچال فریزر
  5. ماشین لباسشویی
  6. ماشین ظرفشویی

قطعات لوازم خانگی هیمالیا

خرید لوازم خانگی هیمالیا

خرید لوازم خانگی هیمالیا

شرکت هیمالیا هم مانند برخی از شرکت های تولید کننده محصولات سرمایی، بسیاری از گزینه های مورد نیاز و ضروری خود را به صورت خودبسنده در شرکت تولید می نماید. همچنین برخی از آیتم ها و گزینه های تولیدی مانند برخی از برد دستگاه ها، مواد اولیه را به صورت وارداتی و مونتاژ کاری انجام می شود.

موتور یخچال هیمالیا

هیمالیا از همان ابتدا کار تا به امروز با شرکت های متعدد و مطرح تولید کننده کمپرسور های یخچال فریزر های خانگی کار کرده است که همه آن ها در دسته های بسیار بالای کیفیتی قرار گرفته اند. برخی از این شرکت ها عبارتند از دانفوس آلمان، AEG  اروپا، هایتک و دونپر چین. این شرکت ها موتورهایی با مصرف انرژی بهینه و مقاوم را تولید می کنند.

لوازم خانگی هیمالیا

هیمالیا توانسته با به کار گیری بهترین دستگاه های مونتاژ و تولید خط تولیدی استاندارد را به وجود بیاورد که در نهایت کالایی که به دست مصرف کننده می رسد دستگاهی است با کمترین ایرادات و مشکلات فنی و با کیفیت ساخت بالا است .

شرکت هیمالیا از ابتدای دهه 50 پا به عرصه تولید محصولات لوازم خانگی گذاشت و تنها با تولید یخچال فریزرهای خانگی شروع به کار کرده است و تا اکنون توانسته با موفقیت های روز افزون رضایت مندی کاربران را جلب نماید.

گارانتی و خدمات پس از فروش هیمالیا

گارانتی محصولات هیمالیا ضمانتی برای کیفیت آنهاست. یخچال فریزرهای هیمالیا دارای ۳۰ ماه گارانتی هستند و موتور آنها دارای ۶۰ ماه وارانتی است. این شرکت بیش از ۴۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد و هدف اصلی آن، رضایت مشتریان است. شماره تلفن نمایندگی رسمی یخچال فریزر هیمالیا را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

خرید لوازم خانگی هیمالیا

خرید لوازم خانگی هیمالیا با کیفیت اصلی و گارانتی معتبر شرکتی را میتوانید از سایت لوازم خانگی بکائی خریداری نمایید . لوازم خانگی بکائی به دو صورت آنلاین و حضوری تمام نیاز های شما را از خرید لوازم خانگی با انواع برند های مختلف از جمله لوازم خانگی هیمالیا برطرف خواهد ساخت.

خرید آنلاین لوازم خانگی هیمالیا

برای خرید آنلاین میتوانید به صفحه”فروشگاه” مراجعه نمایید و محصولات هیمالیا و یا سایر برند های لوازم خانگی را دیده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید .

سایت لوازم خانگی بکائی با داشتن نماد اعتماد الکرونیکی ، توانسته است تا یک فروش آنلاین و معتبر را برای شما عزیزان بسازد تا بتوانید با خیال راحت خرید خود را به انجام برسانید.

ما در یک صفحه به صورت کامل به برسی و خرید محصولات هیمالیا پرداخته ایم که شما عزیزان میتوانید با رفتن به صفحه “لوازم خانگی هیمالیا” آن را برسی نمایید.

خرید حضوری لوازم خانگی هیمالیا

تماس با ما

دوستان عزیز ساکن شهر اصفهان و یا اطراف آن مثل تیران ، میتوانید با مراجعه به فروشگاه لوازم خانگی بکائی ، محصولات این فروشگاه را تماشا کرده و خرید خود راانجام دهند .

تماس با ما

شماره تماس :

031-42223578 09133317637

آدرس لوازم خانگی بکائی :

اصفهان – تیران ، خیابان امامزاده

دیدگاهی در مورد “تاریخچه شرکت هیمالیا

  1. آواتار شجاعی شجاعی گفت:

    سلام من ۲۲ اسفند۱۴۰۱ یخچال دوقلو از دفتر فروش خیابان ری شرکت خریده ام و امروز ۸ اردیبهشت هنوز بخچالها رو تحویلم نداده اند. چند بار تماس گرفته ام یک بار هم حضوری مراجعه کردم . وعده داده اند که تحویل میدهند. لطفا رسیدگی شود این هم شماره تماس من ۰۹۱۲۵۱۶۹۱۰۲ و شماره فاکتور۶۳۸۷

    1. آواتار bokaei bokaei گفت:

      با سلام. باید از طریق همان نمایندگی اقدام فرمایید.

  2. آواتار قلیچ خانی قلیچ خانی گفت:

    اصلا نخرید اشتباهه خرید جنس ایرانی . فقط الکی تبلیغ میکنند. یخچال فریزر کمبی مدل امگا هیمالیا هنوز دو سال نشده خریدیدم و گارانتی داره حدود 15 روزه خراب شده و خدمات پس از فروش هی امروز فردا میکنند هنوز نیومدن درست کنندو هیچ جواب درستی هم نمیدن . کلا کالای ایرانی بی کیفیته و حیفه پولی که بابتش هزینه بشه. رفتار درستی هم ندارند با مشتری

    1. آواتار روح الله امیری روح الله امیری گفت:

      واقعا احسنت بعد میگن از تولید داخل همایت کنید هنوز یخچال برق نزده دوجا فرو رفتگی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *