لوازم خانگی الکترواستیل, لوازم خانگی

تاریخچه الکترواستیل

تاریخچه الکترواستیل

تاریخچه الکترواستیل

درسال 1360 با انتخاب مارک “الکترواستیل” دید تازه ای در تدبیر بازرگانی شرکت در جهت برندسازی تولید شد و از آن سال به بعد کار خود را با نام شرکت “الکترواستیل” ادامه داد.

با ورود فناوری و تکنولوژی نوین نوفراست (یخچال و فریزر بدون برفک) شرکت را بر آن داشت تا با درخواست به کار گرفتن این تولید در مرحله تکنولوژی یخچال و فریزهای خانگی به واسطه ی تولید کننده های داخلی در آن زمان قدم تازه ای در این شرکت کار برداشته شد، اما از آنجایی که گفتن این قضیه با رویارویی تولیدکنندهای داخلی برخوردار نشد، خود آنها تصمیم گرفتند تا نسل جدیدی از محصولات را تولید کنند.

شرکت الکترواستیل ۴۳ سال قبل با ایجاد محصولات ساختاری از گروه یخچال و فریزرهای نمایشی، آبسردکن و شیر سردکن، سردخانه‌ و کانکس‌ های سردخانه‌ دار تاسیس شد.

در راه رسیدن به این مقصد در سال 1376 با ساخت اولین یخچال و فریزرهای خانگی بدون برفک را به شهرت کاری جدید با نتیجه گیری از تجربه قبلی خود کار را شروع کردند و از آن زمان به بعد با بزرگ شدن این فعالیت‌ها، توانستند مشتریان بسیاری را در بخش ایمن سازی به خود جلب کنند.

یکی از بهترین تولیدکننده های یخچال فریزر ایرانی برند الکترواستیل است که در سال‌های متمادی توانسته سابقه کاری خود را درخشان کند. گوناگونی محصولات الکترواستیل و استفاده آن از موتورهای پر قدرت برای لوازم یخچال فریزر باعث شده است که این برند بتواند به راحتی جواب‌گوی خواسته های مشتری‌های خود باشد.

یخچال فریزر کمبی الکترواستیل مدل کلاسیک کد ES22

نتایج خوشایند بعد از استقامت شرکت الکترواستیل

نمایندگی الکترواستیل

نمایندگی الکترواستیل

در حال حاضر شرکت الکترواستیل به نمونه یک شرکت پرچم دار در ساختن لوازم خانگی ایرانی با به وجود آوردن روزانه بیشتر از ۱۲۰۰ دستگاه متفاوتی مانند یخچال و فریزر خانگی و قالبی، پاسخگوی بسیاری از نیاز و خواسته های بازار است.

همانطور که گفتیم در سال ۱۳۶۰ این شرکت با انتخاب مارک الکترواستیل سوی جدیدی در تمهیدات مرکزی خود آزمایش کرد و از آن سال به بعد کار خود را با اسم شرکت الکترواستیل ادامه داد.

الکترواستیل در این عصر به علت استفاده از حرفه بدون برفک (no frost) متقدم تکنیک های داخلی در به وجود آوردن محصولات سرمایی است. در حال حاضر محصولات این شرکت در زمینه ی ساخت ساز های سرمایشی (ایجاد متقاوتی یخچال و فریزر) در دو گروه محصولات خانگی و محصولات صنعتی به وجود آورده و پخش می‌شود.

پیشینه مصرف نرم‌ افزارهای همکاران سیستم در الکترواستیل

برند الکترواستیل از سال ۱۳۷۸ از محصولات همکاران سیستم سابقه کسب کرده و با گذشت یک دوره ریشه متفاوتی از محصولات نرم افزاری همکاران سیستم را در شرکت های مختلف آزمایش کرده است. این شرکت امروزه سبد کاملی از راه حل های نرم‌ افزاری کارکردی همکاران سیستمی را به کار رفته قرار می‌دهد.

به گفته آقای شیبانی تا کنون ۳ گروه به وجود آمده این شرکت به همراه دفاتر فروش تهران، مشهد و گرگان در خط کانال انتقال داده و به هم نیز قابل اتصال اند.

پیشکار استحکام شرکت الکترواستیل

تاریخچه شرکت الکترواستیل

تاریخچه شرکت الکترواستیل

موفق شدن شرکتها در تضمین مصرف مناسب از اطلاعاتی است و این موضوع بسته به بکار گرفتن راه حل های نرم‌ افزاری تازه ای است که به مدیران در راه حل های تصمیم‌ گیری کمک می‌کنند تا برای جمع‌ آوری و تفکیک اطلاعات زیاد اداری داشته باشند.

برای رسیدن به این هدف، الکترواستیل در سال ۱۳۹۲ شروع  به خرید محصول همکاران سیستمی در شرکت هوشمندی تجاری کرده است. طبق سخنان آقای شیبانی، این محصول یعنی “هوشمندی راهکاران” در این شرکت باعث به وجود آمدن انبار اطلاعات گروهی و روش تحلیل و پردازش اطلاعات قابل اعتماد شده است.

سختی های ساختن لوازم های خانگی

پیشکار استحکام شرکت الکترواستیل: ساختن لوازم خانگی در همه بخش ها از قیمت و هزینه‌های خاصی برخورداند. آقای شیبانی در یکی از سخنان خود گفته است که در سازمان ایمن سازی با انواع زیادی مواد اولیه و قطعات استفاده شده داخلی و خارجی، در سیستم تولید تعداد زیاد ایستگاه‌ ها و مراحل تولید و دستگاه‌های تولیدی و در سازمان فروش راه‌های مختلف فروش قسمتی از این سختی‌ها را شکل می‌دهند.

همچنین در سازمان فعالیت بعد از فروش عظیم جهان نمایی کار و مهم بودن توجه به راضی بودن مشتری در پخش سرویس‌ های به موقع و با کیفیت نیز قسمتی از کارهای این سیستم است.

ماشین فشار یخچال فریزر الکترواستیل ساخت کدام کشور است؟

نمایندگی رسمی شرکت لوازم خانگی الکترواستیل

نمایندگی رسمی شرکت لوازم خانگی الکترواستیل

شرکت الکترواستیل یکی از برندهای قدرتمند در زمینه تولید انواع یخچال فریزر در کشور ایران است. این برند یخچال‌های خود را از ماشین تحت فشار که ساخت کشور ایتالیا می‌باشد، مجهز ساخته است.

در نتیجه موتور یخچال برند الکترواستیل از “برند زانوسی ایتالیا” ساخته شده است. موتور یخچال الکترواستیل از 40 ماه گارانتی برخوردار است. یکی از مزایای این نوع از موتورهای ایتالیایی کم صدا بودن آن است و از آنجایی که پشت یخچال ها قرار می گیرد، از مقدار صدای موتور کم می کند.

موتور یخچال ساید بای ساید الکترواستیل ساخت کدام کشور است؟

موتور یا ماشین فشار یخچال ساید یکی از مهم ترین و سابقه دارترین قطعات یخچال به صورت می آید که با از کار افتادن و خرابی آن برای خرید دوباره یخچال باید پول بسیار زیادی استفاده شود. همچنین پیدا کردن یک موتور مناسب برای یخچال های ساید امکان دارد سخت باشد.

از این صورت بیشتری از استفاده کنندگان اطمینان خاطر پیدا کردن از کیفیت موتور یخچال الکترواستیل همچنان به دنبال آگاهی پیدا کردن از کشور ساخته شده موتور یخچال ساید الکترواستیل هستند.

به صورت کلی شرکت الکترواستیل از موتورهای باکیفیت کشور ایتالیا و کاملا بی صدا برای یخچال های ساید خود مصرف کرده و همه ی دستگاه به همراه موتور آن را ضمانت ۱۰ ساله می کند. به این گونه هر صورت مشکلی که برای موتورهای یخچال ساید الکترواستیل به وجود بیاید این شرکت قطعه خراب را ایجاد می کند.

فرق موتور اینورتر و موتورهای معمولی یخچال الکترواستیل در چیست؟

شرکت الکترواستیل برای یخچال‌های خود از موتورهای معمولی و موتورهای اینورتر که از موتورهای جدید و با کیفیت عالی هستند، استفاده می‌کند. موتور اینورتر یخچال الکترواستیل به مقدار نیاز یخچال کار می کند و به همین دلیل بسیار کم مصرف و کم صدا می باشد. موتور اینورتر همان نوع از موتورهایی است که در بیشتر مدل‌های یخچال فریزرها استفاده می شود که عملکرد خوب و با کیفیتی را دارند.

نمایندگی الکترواستیل در اصفهان

فروشگاه لوازم خانگی بکایی توانسته تا نمایندگی رسمی شرکت الکترواستیل در شهر اصفهان باشد و تمام نیاز شما در این موضوع را برطرف بسازد.شما عزیزان برای خرید اینترنتی و حضوری از نمایندگی الکترواستیل در اصفهان میتوانید از یکی از راه های زیر استفاده نمایید.

اصفهان – تیران ، خیابان امامزاده

خرید اینترنتی لوازم خانگی الکترواستیل

دوستان عزیز میتوانید با رفتن به صفحه “فروشگاه“شروع به خرید لوازم خانگی بکنید و محصولات الکترواستیل را پیدا و خرید اینترنتی لوازم خانگی الکترواستیل خود را انجام دهید .همچنین در صورت ناموجود بودن محصولات و پیدا نکردن محصولات ، میتوانید با یکی از شماره های زیر ، با مشاورین لوازم خانگی بکائی در ارتباط باشید تا با سرعت محصول مورد نیاز شما را موجود و ارسال بکند تا در هر جای کشور ایران که هستید محصولات مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید.

دوستان عزیز میتوانید اینستاگرام فروشگاه لوازم خانگی بکایی را دنبال نمایید تا از آخرین تخفیف های ما اطلاع داشته باشید.

شماره تماس نمایندگی الکترواستیل (فروشگاه لوازم خانگی بکائی):

031-42223578

09133317637

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *