لوازم خانگی آلتون, لوازم خانگی

تاریخچه آلتون – نمایندگی آلتون

تاریخچه آلتون

تاریخچه آلتون

تاریخچه آلتون – سابقه این شرکت به سال 1367 برمی‌گردد که در آن زمان نام “کارخانه تولیدی – صنعتی عادل‌ گاز” را یدک می‌کشید. کارخانه عادل‌ گاز به واسطه حاج حسین شعبانی در محدوده ساختاری جاجرود ساخته شده بود و محصولات این کارخانه حاوی لوازم اجاق‌ گازهای فردار و طرح فر مارک “لو-فرا” بود.

در سال 1389 هم این دو برند به پخش محصولات با کیفیت‌ تر و با قدرت پخش و تولید بیشتری به کار خود ادامه داد.

شرکت تولیدی ساختاری “اِلباگاز” با نام بازرگانی “آلتون” کارش را از سال 1383 شروع کرده و به دنیای بازرگانی وارد شد. برند آلتون از زمان گذشته تا به اکنون (alton)به یکی از برندهای نوین و معروفی تبدیل شده که در زمینه لوازم آشپزخانه فعالیت دارد.

مارک آلتون در صورتی که تازه کار است ولی نسبت به دیگر برندهای ایرانی دیگر،خواهان زیادی بین طرفداران برندهای داخلی دارد. شرکت آلتون تولید‌ کننده لوازم خانگی مخصوصا اجاق گاز حساب  می‌شود. با اینکه این شرکت در سطح شرکت‌های تازه‌ ساخته شده به‌ حساب می‌آید اما موفق شده که با شرکت‌های معتمد دنیا به رقابت بپردازد.

فعالیت و تولید این شرکت در زمینه تولید اجاق‌ گاز های مبله، اجاق‌ گازهای صفحه‌ای توکار، فرهای توکار و هودهای خانگی است. شرکت آلتون بیشتر در حوزه تولید و توزیع وسایل خانگی خصوصاً اجاق گاز حساب می‌شود.

کارخانه لباگاز با بیشتر از ۳۰۰ نیروی کار، در محدوده ای به مساحت 18 هزار متر مربع و در محدوده ساختاری آئینه‌ ورزان دماوند جاده تهران فیروزکوه ساخته شده است.

شرکت تولیدی ساختاری الباگاز توانسته است که در 32 استان کشور، کانال بزرگ خدمات پس از فروش را به وجود بیاورد. این شرکت خدمات پس از فروش خود را با 24 ماه ضمانت همراه با 10 سال رسیدگی و خدمت بعد از فروش در بازار عرضه می‌کند.

نمایندگی شرکت آلتون

نمایندگی شرکت آلتون

شرکت الباگاز به چه صورتی توانسته که نام برند خود را در بازار لوازم خانگی بر روی زبان ها بیندازد؟

کارنامه و سابقه خوب عادل گاز در پخش و کمک رسانی موجب شده تا اعتماد مردم را در بین صاحبان  فروشگاه‌ها و استفاده کنندگان نسبت به محصولات جدید که نام آن آلتون شده بود، جذب کند. در حقیقت با توجه به سابقه خوبی که از عادل گاز در خدمات پس از فروش دارد، توانسته که به راحتی محصولات آلتون را در بازار و در بین برندهای دیگر جا بیندازد.

آیا شرکت دیگری با اسم عادل گاز ساخته یا وجود دارد؟

عادل گاز یک برند است. در حال حاضر، در فروشگاه‌‌های برند آلبا گاز را با نام عادل گاز می‌شناسند، اما در موسسه‌های حقوقی مانند اداره استاندارد و دارایی، عموماً با نام البا گاز شناخته می‌شود. به صورت دیگر، شخصیت حقوقی شرکت البا گاز است و مدیرعامل آن آقای مهندس افشین شعبانی، و آقای مهدی شعبانی و آقای علی شعبانی هم از اعضای انجمن مدیره شرکت هستند.

شرکت آلبا گاز قسمت مربوطه به واردات را نیز دارد، اما حکومت اصلی بخش از همان سال‌ های اولیه تا به الان، بر این پایه و اساس بوده که از بهترین مواد اولیه ایرانی استفاده کند. نشانه البا گاز، ساخت ملی با طراحی و کیفیت جهانی است. در بعضی از مواد اولیه چون نوع ایرانی آن در بازار وجود ندارد و از خارج از کشور وارد می شوند. به طور مثال بعضی از قطعات و لوازمات در اجاق گاز هست که شبیه به ایرانی‌ آن موجود نیست؛ همچون لایه های خود تمیز‌ شونده و یک سری از رنگ‌ هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کار آلبا گاز در زمینه کالاهای صادراتی

البا گاز در دوره‌هایی به عراق صادر داشته است که آن هم مشکلات بخصوص خود را داشته و دارد. مشاوره هایی با افغانستان هم انجام داده شده ، اما در کار صادراتی و فرستاده شده ای انجام نگرفته است. می‌توان گفت اکنون روی پخش و صادرات کار و فعالیتی ندارد. علت اصلی‌ آن نیز فقدان هواداری دولت است.

بعضی محصولات تولیدی کارخانه آلتون

نمایندگی رسمی آلتون

نمایندگی رسمی آلتون

 اجاق گاز مبله

اجاق گازهای مبله آلتون در دو گونه طرح فر و اجاق فردار تولید و عرضه می‌شوند. هر دو طرح این اجاق گاز ها بدون فر و فردار خصوصیت های بخصوص خودشان را دارند که مشتریان با توجه به هزینه و بودجه خود و خواسته خود می‌توانند یکی از این دو مدل را انتخاب کنند و آن را خریداری کنند. اجاق گاز های مبله آلتون با بیش ترین کیفیت با ساختار روز دنیا عرضه می‌گردند. همه این اجاق گازها از امکان شیشه سکوریت نشکن و پایه های قابل تنطیم بهره مند می باشند.

فر توکار

آلتون اقسام فر را با برنامه‌های متفاوت پخت و پز مانند پختن پیتزا، پختن با فن کانوکشن (بالا رفتن حباب های گرم یا ستون های گرم در هوا)، گرمایش سریع و جوجه گردان دارا به سامانه‌های خودکار و تایمر توسعه یافته در بازار توزیع می‌کند. وضعیت بالای فر در کنار قطعات به روز، با کیفیت و عملکرد های توسعه یافته فرهای آلتون آن‌ها را به یکی از انتخاب دوست داشتنی در بازار تبدیل کرده است. همچنین شرکت آلتون ست‌‌های فر شیک آشپزخانه را برای کمک به خرید آسان و داشتن چیدمانی سازگار ساخته و پخش می‌ کند.

هود آشپزخانه

هود آلتون با اطمینان بر ساز و کارهای روز و با استفاده از قطعات به روز ساخته می‌شود و کارکردی به صرفه تر دارد. آلتون هودهای خود را با قدرت کششی در حدود 750 متر معکب بر ساعت و موتوری با عملکرد به صرفه تر و کم صداتر تولید میکند. برای بهتر شدن کارکرد هود یک دودکش بلند و قابل تنظیم کننده و حسگرهای دود،گاز، بو و حرارت در این هودها در نظر گرفته شده الباگاز در برهه هایی به عراق نیز صادرات داشته که آن هم مشکلاتی را به همراه داشته است.

خدمات پس از فروش alton

خدمت رسانی به مشتریان البا گاز ( آلتون ) با گردآوری نظرات مشتریان، آگاهی از کمبودها، مقایسه کردن و فراهم کردن نیازها و خواستههای مشتریان و بیشتر شدن رضایت مندی آنها نقش زیادی در تقویت رابطه پیوسته بین سیستم و مشتریان دارد.

واحد خدمات پس از فروش شرکت البا گاز سر افراز است که با بیشتر از ۳۰۰ شعبه فعال در همه جای کشور پخش خدمت رسانی محصولات آلتون را با بهره مندی از معیارهای رفتاری و ظاهری با کیفیت به واسطه ی تعمیرکارها در همه جای ایران به انجام رساند. آلتون برای آرامش خاطر مشتریان خود، با ضمانت 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش محصولات خود را عرضه می‌کند.

خرید محصولات آلتون

دوستان عزیز برای خرید محصولات آلتون میتوانید از فروشگاه لوازم خانگی بکائی استفاده نمایید و محصولات مورد نیاز خود را درب منزل در هرجای ایران که هستید تحویل بگیرید.فروشگاه لوازم خانگی بکائی با داشتن نمایندگی آلتون در شهر اصفهان تمام لوازم خانگی آلتون را برای شما به صورت اصلی با گارانتی شرکتی ارسال میکند.

خرید محصولات آلتون در اصفهان

همانطور که میدانید ، فروشگاه لوازم خانگی بکایی در شهر اصفهان واقع شده است و شما عزیزانی که نیاز به خرید آنلاین لوازم خانگی ندارید ، میتوانید به صورت حضوری در فروشگاه محصولات را انتخاب و ثبت سفارش بکنید.

شماره تماس نمایندگی آلتون

اصفهان – تیران ، خیابان امامزاده

031-42223578

09133317637

خرید اینترنتی آلتون

دوستا عزیز میتوانید به صفحه”فروشگاه“رفته و محصولات مورد نیاز خود را انتخاب ودرب منزل تحویل بگیرید ، همچنین سایت لوازم خانگی بکائی دارای نمای اعتماد الکترونیکی می باشد که خیال شما را بابت یک خرید آنلاین مطمئن می سازد.

برای مشاهده نماد اعتماد الکترونیکی کلیک نمایید

برای مشاهده نماد رسانه های دیجیتال کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *