لوازم خانگی

راهنمای خرید اجاق گاز + خرید

راهنمای خرید اجاق گاز

راهنمای خرید اجاق گاز

اجاق گاز از ضروری ترین لوازم در آشپزخانه است که باید بیشتر از باقی لوازمات آشپزخانه در خریداری کردن آن توجه و آگاهی داشت تا با توجه به جا و مکان آشپزخانه استانداردترین آن را خریداری کرد.

از اجاق گاز ساعات زیادی در روز استفاده می‌شود، پس باید مرغوب باشد. قطعا از مارک‌های شناخته شده که شامل خدمات پس از فروش هستند ، باید اجاق گاز خود را خریداری کنید تا همیشه نیاز نباشد که هزینه تعمیر آن را بدهید!

 انواع اجاق گازها

  • اجاق گاز رومیزی
  • اجاق گاز توکار
  • اجاق‌ گاز ایستاده
  • اجاق‌ گاز برقی

راهنمای خرید اجاق گاز صفحه ‌ای

این نوع از اجاق گازها برای استفاده انرژی خود از گاز استفاده می‌کنند و  2 تا 6 عدد شعله گاز دارند. برای مصارف خانگی با توجه به تعداد اعضای خانواده 4 شعله یا 5 شعله پیشنهاد می‌شود. از خوبی های این نوع اجاق گاز داشتن ترموکوبل است که در حین قطع شدن گاز ، جریان گاز اتصال شده به اجاق گاز را قطع می‌‌کند و خطر گاز گرفتگی را  نیز کم خواهد کرد.

در اکثر این مدل ها قفل‌های کودک طراحی شده که می‌تواند که فکرتان از این بابت راحت است که دیگر فرزندان شما نمی‌توانند به شعله های گاز دست بزنند و تغییری در آن ایجاد کنند.

اجاق گاز برقی صفحه‌ ای

این مدل اجاق گاز از انرژی برق استفاده می‌کند و مناسب منطقه هایی است که به گاز خانگی دسترسی ندارند! از خوبی های این نوع گاز علاوه بر زیبایی و لوکس بودن آنها ، به علت داشتن میزان بالای کارکرد این اجاق‌ گازها کارهای پخت و پز شما سریع تر انجام خواهد شد.

از دیگر تفاوت‌های آن با اجاق گاز صفحه‌ ای در صورت کنترل کردن حرارت و گرما است که در این نوع به جای پیچ گاز از صفحه های لمسی استفاده شده که در دلپذیری آنها بی‌ تاثیر نیست. این اجاق‌ گازها نسبت به اجاق‌ گازهای دیگر امنیت بیشتری در برابر خطر نشتی گاز دارند.

راهنمای خرید اجاق گاز مبله

اجاق گازهای مبله یا همان مدلی که به اجاق گازهای فردار معروف است، اجاق گازی است که به طور ایستاده در کنار کابینت‌ ها قرار می‌گیرد و قسمت‌های مختلفی را دارا هستند. البته واژه اجاق گاز فردار کلمه مناسبی برای این مدل اجاق‌ گازها نیست، چون بعضی از آن ها شامل فر نیستند و فقط زیر اجاق گاز یک کمد جای دارد و خبری از فر در زیر گاز نیست، یعنی فقط طرح فر است.

نکات مهم در خریداری کردن اجاق گازهای مبله

نکات مهم در خریداری کردن اجاق گازهای مبله

نکات مهم در خریداری کردن اجاق گازهای مبله

امروزه با گسترش لوازم خانگی و برند های مطرح لوازم خانگی ، برای خرید یک اجاق گاز مناسب بهتر است که قبل آن اطلاعات لازم جهت راهنمای خرید اجاق گاز را داشته باشید که ما در قبل چند تا نکته از آن را به شما گفتیم ، حال در ادامه به چند نکات مهم در خریداری کردن اجاق گازهای مبله می پردازیم پس با ما همراه باشید.

جنس بدنه اجاق گاز های فر دار

اجاق گازهای پیشرفته امروزه از دید پوشش‌های بدنه گاز به 2 مدل اصلی استیل و آب لایه یا لعابی بخش بندی می‌شوند. در اجاق گازهای استیل همان گونه که از اسم آن مشخص است جنس بدنه آن از استیل بوده است و در اجاق گازهای لعابی که به رنگ‌های متفاوت زیادی در بازار وجود دارد ، جنس بدنه آن از لعاب‌های گرما دیده به وجود آمده شده است.

در یک تحقیق کلی می‌توانیم مزیت‌های این دو مدل را به این صورت توضیح بدهیم که اجاق گازهای استیل محکم و مقاوم بودن بیشتر و طول عمر مفید تری داشته است و در آب و هوای رطوبت دار ماندگاری آن بیشتر است و در برابر اجاق گازهایی که با بدنه‌های لعاب دار از متنوع بودن رنگ‌های بیشتری بهره مند بوده است و در حین تمیزکار نسبت به گازهای بدنه استیل راحت‌تر می‌باشند.

جنس صفحه های اجاق گازهای فر دار

صفحه های اجاق گازها مانند بدنه‌های آن ها شامل جنس‌های متفاوتی هستند، اما از ضروری‌ترین آنها می‌توانیم به صفحه شیشه ای ، صفحه لعابی و صفحه استیل اشاره کنیم که هر یک از آنها بیشتر به دلپذیری همه اجاق گاز کمک کرده است و در کل تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

تعداد شعله های اجاق گاز فر دار

با توجه به خواسته های هر خانواده و فضای آشپزخانه‌ها ، اجاق گازهای مبله بین 4 تا 7 عدد شعله را دارا هستند که باید با توجه به نیازهای خود ، آن را انتخاب و خریداری کرد.

در دنیای امروز با پیشرفته‌تر شدن و بیشتر شدن خواسته‌های هر خانواده ، اجاق گازهایی با تنوع زیادی ایجاد شده‌اند که شامل شعله‌های برقی در کنار شعله‌های گازی هستند و می‌توان از هر دو آنها استفاده کرد.

متنوع بودن در تعداد و مدل‌های شعله‌ های گاز در دنیای امروزه به اندازه زیادی است که حتی بعضی از آنها شعله‌ های بزرگ تر که اکثرا در وسط گاز جای دارند را با دو مقدار گاز تنظیم کرده تا بتوان گرما و حرارت مورد نیاز خود را برای آشپزی به وجود آورد.

صفحه نمایش اجاق گازهای فر دار

بعضی از اجاق گازهای پیشرفته ، شامل صفحه نمایش های کوچکی هستند تا بتوانند به کمک آشپز بیایند. این صفحه نمایش ها معمولاً برای نمایش دادن کیفیت و یا ساعت‌های آن نیست و معمولاً کارایی بیشتر از این را دارند. به طور مثال صفحه نمایش ها شامل آلارم ساعت ، کنترل کردن سیستم های فر و اشتباهات اجاق گاز بوده و در بعضی از مدل‌ های پیشرفته‌ تر و بروز تر، صفحه نمایش شامل سیستم های کنترل برای هر شعله گاز برای زمان بندی ها است.

خرید اجاق گاز + راهنما

خرید اجاق گاز + راهنما

راهنمای خرید اجاق گاز خوب

اگر میل به خریداری کردن یک اجاق گاز با کیفیت و متناسب را دارید، باید توجه کنید که با رعایت کردن یک سری از نکات مهم و آسان می‌توانید بهترین نوع اجاق گاز متناسب با آشپزخانه خودتان را خریداری کنید.

 بعضی از ضروری ترین این نکته ها عبارتند از:

  • مبلغی را که برای خریداری کردن اجاق گاز را انتخاب کرده اید
  • محدوده و فضای قرار گرفتن گاز درون آشپزخانه
  • تعداد افراد خانواده
  • توانایی هایی را که از اجاق گاز خود انتظار دارید
  • برای خریداری کردن گاز باید به این توجه کنید که آیا نیاز به فر دارید یا خیر
  • خدمات پس از فروش
  • آسان پیدا کردن قطعات اجاق گاز و خدمت رسانی‌های تعمیر برای اجاق گاز

حال باید به چه صورتی یک اجاق گاز ارزان قیمت را بخریم ؟

یکی از نکته هایی که در حین راهنمای خرید اجاق گاز باید به آن توجه داشت صورت خریداری کردن یک اجاق گاز ارزان قیمت است در زمینه راهنمای خریداری کردن اجاق گاز های ارزان قیمت باید دور توانایی های خاص اجاق گاز را را خط بکشید.

امکاناتی از جمله فر و خودشور و طراحی های ویژه قابلیت هایی هستند که با حذف کردن آنها می‌توانید قیمت اجاق گاز را کم‌ کنید. خریداری کردن اجاق گازهای برند ایرانی را به جای خریداری کردن از مارک های خارجی به شما پیشنهاد می کنیم. ارزان ترین و کم هزینه ترین انتخاب برای شما خرید بهترین اجاق گاز فردار با شعله های وسطی است ، اما در دنیای امروزی مدل‌های قوی‌تر آن هم به بازار روانه شده‌ است.

خرید اجاق گاز

دوستان عزیز حال که تا این انتها با ما همراه بودید و درباره راهنمای خرید اجاق گاز اطلاعات کسب کردید ، پس نتیجه میگیریم که قصد خرید یک اجاق گاز مناسب برای خود دارید . فروشگاه لوازم خانگی بکائی با داشتن سابقه درخشان در زمینه فروش لوازم خانگی در شهر اصفهان ، حال به ارسال کالا به سر تا سر ایران کرده است و شما میتوانید با خیال راحت از فروشگاه بکائی به خرید اجاق گاز و یا سایر لوازم خانگی منزل خود بپردازید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید و یا برسی انواع اجاق گاز ها میتوانید وارد صفحه”اجاق گاز” بشوید و محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

در صورت نبود کالای مورد نیاز خود میتوانید با ما در تماس باشید تا با سرعت محصول را برای شما موجود نماییم.

مشاوره خرید اجاق گاز

مشاوره خرید اجاق گاز

مشاوره خرید اجاق گاز

در صورت این که هنوزم به خرید خود شک دارید و یا بین چند تا محصول برای انتخاب آخر خود مانده اید،فروشگاه لوازم خانگی بکائی میتواند به شما در این مورد کمک بزرگی بکند.شما میتوانید از خدمات مشاوره ای خرید اجاق گاز و یا لوازم خانگی  بکائی استفاده نمایید و مشاوران ما بهترین مورد را طبق نیاز شما به شما معرفی مینمایند.

تماس با ما

09133317637

031-4222357

نمایندگی خرید اجاق گاز در اصفهان

فروشگاه لوازم خانگی بکائی ،دارای نمایندگی انواع شرکت های معتبر ایرانی مثل :تاکنوگاز،آلتون و… می باشد .شما میتوانید تمام محصولات مورد نیاز خود را مثل انواع اجاق گاز را از نمایندگی خرید اجاق گاز در اصفهان تهیه و درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه لوازم خانگی بکائی دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که میتوانید از قسمت”نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه لوازم خانگی بکائی” این مورد را برسی کنید و با اطمینان کامل به خرید لوازم خانگی خود بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *