لوازم خانگی

هرآنچه درباره آبمیوه گیری باید بدانید

هرآنچه درباره آبمیوه گیری باید بدانید

هرآنچه درباره آبمیوه گیری باید بدانید

در این مقاله فروشگاه بکائی قصد دارد تا اطلاعات لازم در زمینه هرآنچه درباره آبمیوه گیر باید بدانید ، را در اختیار شما قرار بدهد ، پس تا انتها همراه ما باشید تا روش کار آبمیوه گیری تک کاره و چند کاره را به شما آموزش دهیم.

آبمیوه گیری چیست؟

اول از همه بهتر می باشد تا درباره خود آبمیوه گیری اطلاعاتی داشته باشیم ، پس بریم سراغ موضوع آبمیوه گیری چیست؟ .

امروزه جای خالی دستگاه آبمیوه گیری در هر خانه‌ای احساس می‌شود. اما در انتخاب آبمیوهگیری دقت کنید مدلی را انتخاب کنید که کاربردی باشد و از طرفی توانایی برطرف کردن نیاز  خانواده را داشته ‌باشد! زیرا تعدادی از آبمیوه‌گیری‌ها سایز بزرگی دارند و فضای آشپزخانه را اشغال می‌کنند، همچنین دارای یک سری گزینه‌های اضافی هستند که کاربرد خانگی نداشته و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و بدون دقت در انتخاب این محصول، هزینه اضافی را محتمل می‌شوید.

آبمیوه‌گیری عملیاتی است که در آن آب میوه و سبزیجات گرفته می‌شود که به صورت کامل مواد جامد نظیر دانه و پالپ از میوه و سبزیجات جدا می‌شود. به طور طبیعی میوه و سبزیجات حاوی ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است که سرتاسر میوه و سبزیجات یافت می‌شود‌.

این دستگاه‌ها لوله‌های تغذیه بزرگی دارد که به شکل قابل توجهی هنگام آماده‌سازی تولید و تایم مورد نیاز جهت تغذیه آن را به دستگاه کاهش می‌دهد. همچنین دارای ظروف خمیر خارجی است که امکان برداشتن خمیر به آب ‌میوه‌گیری به شکل عمده و بدون مکث را دارد.

برخی از آن‌ها دارای برس‌های مخصوص جهت تمیزکردن ساده‌تر هستند. در صورتی که تمیز کردن برخی دیگر، کمی ترسناک به چشم می‌آید. با فشار سبزیجات و آبمیوه به درون آبکش، آبمیوه‌گیری‌ها برای این که آب میوه‌ها گرفته شود، این مواد را خرد و آسیاب می‌کنند.

یک محفظه دیگر برای دور ریختن تفاله میوه‌ و سبزیجات وجود دارد چون ضایعات محسوب می‌شوند.
جالب است بدانید برخی از از این نوع دستگاه‌ها به دلیل فیبر غذایی که پالپ ارائه می‌دهد، شما را مجاز می‌کنند که انتخاب کنید تفاله با مایع استخراج شده، مخلوط شوند یا نشوند.

انتخاب بهترین آبمیوه‌گیر کاملاً بسته به نیاز شما دارد. بر فرض مثال علاقه شدید به میوه و سبزیجات دارید و در سه وعده صبح و ظهر و شب میوه و سبزیجات را فشار می‌دهید یا ورزشکار هستید و پس از تمرین برای تقویت انرژی و رفع خستگی کمی آب‌میوه بنوشید! پس جهت بهره بردن از بودجه‌تان یک آبمیوه‌گیر متناسب با نیازتان و فضا انتخاب کنید.

برخی از ویژگیهایی که زمان خرید نباید فراموش کنید عبارت‌اند از:

  • اندازه مناسب دهانه
  • داشتن مخزن تفاله
  • داشتت فیلتر مناسب
  • شست‌وشوی آسان

اما مهم‌ترین موضوع قبل از خرید دستگاه قدرت دستگاه است. باید بدانید قدرت آبمیوه‌گیری‌ها چیزی میان 600  وات تا 1500  وات متغییر است.

یکی دیگر از موارد بسیار‌مهم در هنگام انتخاب آبمیوه‌گیری، تیغه آبمیوه‌گیری است. توجه داشته باشید تیغه انتخابی پلاستیکی نباشد، زیرا عمر خیلی کمتری نسبت به تیغه‌های فولادی و تیتانیومی دارد.

آبمیوهگیری تک کاره یا آبمیوهگیری چند کاره ؟

آبمیوه‌گیری تک کاره یا آبمیوه‌گیری چند کاره ؟

آبمیوه‌گیری تک کاره یا آبمیوه‌گیری چند کاره ؟

در این مطلب به مقایسه آبمیوهگیری یک کاره و چند کاره میپردازیم.

امروزه مهم‌ترین موضوع حفظ سلامتی است،  داشتن یک دستگاه آبمیوه‌گیری با کیفیت در خانه یک امر ضروری است تا به کمک آن آب هر میوه‌ای را به سرعت و با کیفیت گرفت و نوشید. حالا بر سر دو راهی قرار می‌گیرید که آبمیوهگیری یک کاره یا چند کاره؟

مقایسه قیمت آبمیوه گیری یک کاره و چند کاره

اگر برای خرید نکته یا ویژگی خاصی مد نظرتان نیست، و قصد پرداخت هزینه زیادی برای خرید آبمیوه‌گیری ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید آبمیوهگیری تک کاره می‌باشد که نسبت به آبمیوهگیری چند کاره قیمت خیلی کمتری دارد.

مقایسه آبمیوه گیری یک کاره یا چند کاره از لحاظ تعویض قطعات

مقایسه آبمیوه‌ گیری یک کاره یا چند کاره از لحاظ تعویض قطعات

مقایسه آبمیوه‌ گیری یک کاره یا چند کاره از لحاظ تعویض قطعات

نکته مهمی که در آبمیوهگیری چند کاره باید توحه شود، تعدد بالای قطعه‌ها در این دستگاه‌ است به شکلی که جهت تعویض قطعاتش برخی اوقات به مشکل بر‌می‌خورید.
باز و بسته کردن قطعه‌ها در بالای این دستگاه خیلی زمان‌بر و دشوار است، اما با داشتن آبمیوهگیری تک کاره دچار چنین مشکلی نمی‌شوید.

مقایسه از لحاظ طول عمر

اکثر آبمیوهگیرهای چند کاره با گذشت زمان کیفیت روز اول خود را از دست می‌دهند و ناچار به تعمیر یا تعویض می‌شویم، مخصوصا هنگامی که تعداد دفعات مصرف از این دستگاه زیاد باشد.  اما جالب است بدانید آبمیوهگیریهای تک کاره کیفیت تولید بالاتری اند، همچنین طول عمر خیلی بیشتری نسبت به آبمیوهگیر چند کاره دارند. پس اگر می‌خواهید از هزینه‌های اضافه جلوگیری کنید، خرید آبمیوهگیر تک کاره مناسب شماست.

اما سوال مهم تر این است که کارایی کدام آبمیوهگیری بهتر است؟

این موضوع روشنی است که آبمیوهگیری چند کاره فعالیت‌های مختلفی مانند پوست گرفتن، مخلوط کردن، رنده کردن و آسیاب کردن را انجام می‌دهد. در صورتی که آبمیوهگیر تک کاره فقط یک کاربرد دارد. پس اگر به دنبال قابلیت‌های متنوع  و زیادی در یک دستگاه هستید، خرید آبمیوهگیری چند کاربره یا چند کاره بهترین گزینه برای شماست.

زمان خرید آبمیوهگیر به دنبال چه مواردی باشیم؟

زمان خرید آبمیوه‌گیر به دنبال چه مواردی باشیم؟

زمان خرید آبمیوه‌گیر به دنبال چه مواردی باشیم؟

بازده محصول

زمان خرید آبمیوهگیری توجه داشته باشید که چه نوع آبمیوه‌گیری می‌خواهید درست کنید و آبمیوه‌گیری با کارایی و عملکرد بالا برای محصولاتی که قصد آبمیوه‌گیری آن را دارید!

اندازه و ذخیره سازی

نکته قابل توجه دیگر این است که شما آبمیوه‌گیری خود را کجا ذخیره می‌کنید و میزان دسترسی به دستگاه نیز مهم است!

آبمیوه‌گیری‌های افقی توانایی تولید حجم بالایی از میوه را دارند و شاید برای آن فضای کافی نداشته باشید، همچنین وزن بیشتری دارد و جابه‌جایی دشواری دارد.

از جهتی آبمیوه‌گیر‌های عمودی برای آشپزخانه‌های کوچک با فضای محدود مناسب است‌ و به سادگی زیر کابینت قرار داده می‌شوند.

پس دقت کنید که مدلی که انتخاب کردید توانایی تحمل حجم، آبمیوه‌ای که می‌خواهید درست کنید را داشته باشد. مقادیر کمتر آبمیوه و آبمیوه‌گیر کوچک در هر دسته برابری می‌کنند.

سهولت استفاده

آن مدل از آبمیوه‌گیر‌هایی که قابلیت راه‌اندازی، استفاده، جداکردن و پاکیزگی آن‌ها ساده باشد معمولاً بیشتر استفاده می‌شوند. اما آبمیوه‌گیری‌های پیچیده به ته کمد منتقل می‌شوند. اگر نیازمند یک آبمیوه‌گیری چند منظوره‌ یا چندکاره هستید، که غذاهای‌ کودکانه را درست کند، باید بدانید ارزش مونتاژ اضافی دارد.

از کجا آبمیوه گیری بخریم؟

فروشگاه های زیادی برای فروش انواع آبمیوه گیری ها وجود دارد ، اما ما در این مقاله قصد معرفی فروشگاه لوازم خانگی بکائی را داریم.

فروشگاه لوازم خانگی بکائی دارای نمایندگی بیشتر شرکت های لوازم خانگی در کشور می باشد که شما عزیزان میتوانید با خیال راحت ، اقدام به خرید حضوری و یا آنلاین در سایت بکائی دارید .

برای خرید حضوری آبمیوه گیری ، دوستانی که در شهر اصفهان ساکن هستند ، میتوانند حضوری به فروشگاه لوازم خانگی بکائی در شهر اصفهان بروند و خرید خود را انجام دهند.

اصفهان – تیران ، خیابان امامزاده

خرید اینترنتی آبمیوه گیری

برای خرید اینترنتی آبمیوه گیری کافی است وارد بخش های معرفی شده در زیر بشوید و اقدام به خرید نمایید.

خرید آبمیوه گیری

آب مرکبات گیری

فروشگاه لوازم خانگی بکائی

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *