لوازم خانگی

تاریخچه یخساران

خرید محصولات یخساران

تاریخچه شرکت یخساران

تاریخچه یخساران برندی محبوب و آشنا در زمینه‌ تولید یخچال فریزر است که سال‌های بسیاری است که محصولات این برند قدیمی و پرطرفدار در کشور ایران مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

یخچال فریزرهای یخساران با مشخصات و استانداردهای خاص و بی نظیر نیز تولید می شود که متعلق به شرکت یخساران می باشد.

شرکت صنعتی يخساران در دسته بزرگترين کارخانجات صنايع برودتی کشور است. این شرکت در سال 1340 شمسی با توليد اولين آبسردکن ساخت ايران به نام “زادا” فعاليت خود را شروع کرده است.

محصولات توليدی زادا در مدت زمان کوتاه توانست جايگاه خوبی را در بازار بدست بیاورد. همچنین توانست با استقبال و پیشرفت روز افزون مصرف کنندگان رو به رو شود.

همچنین با دریافت پروانه تاسيس و بهره برداری از وزارت صنايع دامنه، فعاليت شرکت صنعتی یخساران گسترش بيشتری پیدا کرد.

بعد از پيروزی انقلاب اسلامی ایران نام زادا به “شرکت يخساران سهامی خاص” تغيير نام پیدا کرد. توليدات آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی از لحاظ تنوع محصولات به ده ها نوع گسترش یافت.

درحال حاضر امروزه شرکت يخساران علاوه بر توليد انواع آبسردکن، فريزرهای صندوقی و يخچال فريزرهای خانگی در ابعاد گوناگون و متعدد، اقدام به ساخت یخچال فریزر و فريزر بدون برفک از نوع نوفراست و دوقلو کرده است.

يخچال فريزرهای توليدی شرکت يخساران در طرح ها و رنگ های منحصر به فرد طبق جديدترين استانداردهای بين المللی توليد و در بازار عرضه می شود.

اين شرکت با 40 سال تجربه در صنايع برودتی علاوه بر کنترل کيفی محصولات از طريق آزمايشگاه فيزيک، اتاق تست، دستگاه های مجهز به ابزار اندازه گيری دقيق و صحیح، تمام مواد و قطعات مرتبط را براساس استاندارد تست می کند.

فرم استفاده شده برای عايق بندی از نوع پلی يورتان تاثير بسیار زیادی درطول عمر کمپرسور و همچنین کاهش مصرف برق دارد.

از بهترين نوع کمپرسور که با شرايط آب و هوايی کشور ايران و ارتعاش برق سازگار است، در محصولات تولیدی يخساران استفاده شده است.

یخچال فریزر دوقلو یخساران مدل الماس D 8001/ D 8005

جهت جلوگيری از تعريق و عرق ریزی در مناطق گرم و مرطوب، لوله های گرم در اطراف فريزر به کار رفته است.

وان داخلی يخچال فريزر از بهترين مواد ABS و با استفاده از جديدترين ماشين آلات وکيوم فرمينگ ساخته شده اند.

محصولات يخساران با رنگ پودری به شيوه الکترواستاتيک ورق گالوانيزه روکشدار و با طرح چرم در رنگ های مختلف و گوناگون قابل عرضه در بازار است.

یخچال یخساران ساخت کدام کشور است؟

شرکت یخساران

شرکت یخساران

یخچال یخساران یکی از تولیدات برند ایرانی یخساران است. در واقع این برند در سال 1340 که تاسیس شد، در آن زمان اولین آبسرد ایرانی را وارد بازار کرد. پس از دوران انقلاب اسلامی آن ها محصولات متنوع تری را تولید کردند و این حوزه را نیز گسترش دادند. پس می توان گفت محصولات یخساران ساخت کشور ایران است.

موتور یخچال یخساران ساخت کدام کشور  است؟

برخی بر این باورند که موتور یخچال یخساران ساخت کشور کره می باشد و برخی دیگر هم بر این باورند که تمام قطعات یخچال یخساران ازجمله موتور آن ساخت کشور ایران هستند.

البته بیشتر افراد بر این باور بوده اند که موتور یخچال یخساران از برند هایتک می باشد که بیشتر کمپرسورهای این برند ساخت کشور چین و کره می باشند.

موتور یخچال و یا کمپرسور یخچال از قطعات اصلی و گران قیمت در انواع یخچال ها به حساب می آید. موتور یخچال با طی کردن فرآیند مختصی گاز را به سرما تبدیل می کند.

در این شرایط سرمای تولید شده در یخچال جریان می یابد و سبب می شود تا یخچال سرد شده و مواد غذایی سالم بماند و طراوت خود را حفظ کند.

موتور یخچال ممکن است بر اثر نوسان برق و یا طول عمر زیاد منجر به خرابی شود و دیگر امکان استفاده از آن نباشد. در این حالت تعمیرکار باید کمپرسور یخچال را تعویض کند و موتور متناسب با آن یخچال را نصب کند و همچنین شارژ گاز انجام دهد.

کیفیت یخچال یخساران چگونه است؟

با توجه به اینکه شرکت یخساران دارای تجربه ای حدود نیم قرن می باشد که البته در طی این دوره فعالیت تولیدات زیادی داشته است و توانسته تا رضایت مشتریان خود را به همراه داشته باشد.

برند یخساران به طور پیوسته در تلاش است تا محصولات خود را همراه با استانداردهای بالا و کیفیت مناسب وارد بازار کند و دسترس کاربران قرار دهد.

دفترچه راهنمای یخچال یخساران

محصولات یخساران

یخساران

دفترچه راهنما در کنار محصول برای کسانی که می خواهند یخچال فریزر زیبایی را خریداری کنند در کنار هر محصول قرار داده شده است. چرا که این دفترچه راهنما کمک می کند تا افراد بتوانند به راحتی و با خیالی آسوده از یخچال فریزر خود کار کنند.

به عنوان نمونه نباید قوطی کنسرو و بطری را درون فریزر یخساران قرار دهید، زیرا وضعیت دمای فریزر امکان دارد هر یک از این لوازم را منفجر کند.

اگر قالب یخی به کف فریزر چسبیده بود باید برای بلند کردن آن از یک ظروف شیشه ای استفاده کنید و به هیچ وجه آن وسیله برای بلند کردن نباید نوک تیز همانند چاقو و… باشد.

افتخارات نمایندگی و برند رسمی یخساران

  • دریافت استاندارد ISO14001 – ISO18001- ISO1002- ISO9001
  • همایش صیانت اخلاق در تجارت
  • کسب تندیس واحد نمونه استاندار (تهران)
  • واحد نمونه در حد ملی
  • واحد نمونه استاندار استان
  • واحد نمونه استاندارد و کیفیت (تهران)

مشکلاتی که یخچال فریزرهای یخساران می تواند داشته باشد به شرخ ذیل می باشد

  • در حین کار ممکن است صدا دهد
  • نحوه عملکرد موتور در یخچال فریزر یخساران غیرطبیعی باشد
  • فریزر یخساران منجمد نکند و یا یخچال سرمای خود را از دست بدهد
  • صدای ویز ویز از این برند یخچال شنیده شود
  • یخچال یخساران روشن نخواهد شد
  • یخچال یخساران لرزش های شدیدی دارد
خرید محصولات یخساران

خرید محصولات یخساران

مزایا و ویژگی های مثبت محصولات یخساران

  • جهت جلوگيری از تعريق و عرق ریزی در مناطق گرم و مرطوب و همچنین لوله های گرم در اطراف فريزر به کار رفته
  • یخچال فریزر یخساران رده انرژی مطلوب A+ را دارد که این ویژگی باعث مصرف بهینه انرژی و  همچنین کاهش هزینه خواهد شد
  • این مدل یخچال دارای 5 حالت تغییر سرمایش می باشد تا به راحتی بتوان در فصول مختلف محفظه فریزر را به یخچال و برعکس تبدیل کند
  • با استفاده از تکنولوژی Digital Inverter سرعت کمپرسور یخچال متناسب با نیازهای کاربران در 7 سطح سرمایشی متعدد تنظیم می شود

خرید محصولات یخساران

تاریخچه یخساران

خرید محصولات یخساران در سایت لوازم خانگی بکائی بسیار آسان شده است . شما دوستان عزیز میتوانیدبه دو روش اقدام به خرید انواع لوازم خانگی یخساران بنکنید . میتوانید با رفتن به قسمت فروشگاه لوازم خانگی بکائی این محصولات را انتخاب کرده و خرید خود را ثبت نمایید.

همچنین اگر ساکن شهر اصفهان و اطراف آن مثل تیران می باشید میتوانید با مراجعه حضوری به فروشگاه بکائی اقدام به خرید محصولات یخساران یا سایر لوازم خانگی ایرانی و خارجی بکنید .

آدرس فروشگاه لوازم خانگی بکائی در اصفهان :

تماس با ما

 

031-42223578 09133317637

اصفهان – تیران ، خیابان امامزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *