لوازم خانگی

تاریخچه تی سی ال

تاریخچه تی سی ال

تاریخچه شرکت تی سی ال

تاریخچه شرکت تی سی ال-در سال 1981 این شرکت زیر نظر TTK کار خود را با فروش محصولاتی شبیه به با مارک ژاپنی TDK شروع کرد. سپس در 1985 نام خود را به تی سی ال که مخفف نام Telephone Communication Limited است، تغییر داد. تا در سال 1980 توانست به خوبی به بازار چین ورود کند و از سال 2000 به بعد محصولات خود به‌ صورت جهانی پخش و توزیع کرد.

مارک تی سی ال برای کدام کشور است؟

تی سی ال یک شرکت چند قومیتی چینی است که قسمت اصلی آن در هویژو استان گوانگدونگ در کشور چین قرار دارد. این شرکت تا کنون سومین وارد کننده تلویزیون دنیا است! این برند هم اکنون نقش بسیار مهمی را در بازار الکترونیک بزرگ دنیا اجرا می‌کند.

ساز و کارهای این شرکت هر روز به واسطه مشتریان اروپایی و در همه جهان استفاده می‌شود. TCL سالیانه بیشتر از 20 میلیون دستگاه تلویزیون ساخته و به اکثر کشورها عرضه می‌کند.

شهریور ماه 1396 گروه مادیران در همیاری خود با مارک تی سی ال، پخش کننده بزرگ و عظیم وسایل خانگی و صوتی تصویری برند TCL را در ایران شروع کرده است.

این شرکت و برند با توجه به راهبرد هایی که با خود داشته است و همچنین ارائه محصولاتی خوب و متعادل با طراحی های زیبایی توانسته که به بهره مندی های زیاد و مطلوبی دست پیدا کند. در سال 2010 بود که این برند را به شهرت 25 مینی پخش کننده بالاتر محصولات خانگی بزرگ در دنیا شناسایی کرده اند و تقریبا در سال 2013 توانست که شهرت سومین پخش کننده بزرگ تلویزیون را برای خود کند . نشان برند تی سی ال زندگی خلاق می باشد.

شرکتtcl

شرکتtcl

شرکت TCL در طول زمان به چه شهرت هایی رسید؟

1981: شرکت محصولات خانگی TTK با وظیفه اندک ساخته شد.

1999: TCL جهانی شد به بازار ویتنام‌ ورود کرد.

2004: شرکت TCL مردمی شد. Thomson TV و مارک موبایل Alcatel را خرید و برای خود کرد. همچنین مدیر کل این شرکت به واسطه مجله Time و CNN به شهرت یکی از 25 رهبر بالاتر بازرگانی جهانی معرفی شده است.

2008: با همیاری شرکت اینتل، ساختن تلویزیون های شامل اینترنت شروع شد. در همین سال بود که دسته X9 به بازار آمد.

2011: شرکتی در قسمت جنوبی چین، نزدیک به شنژن کارخانه جدید پخش صفحه نمایش‌ های LCD خود را معرفی کرد. در همین سال ها بود که به شهرت 25 امین شرکت الکترونیکی جهان به واسطه ی CEA معرفی شد.

2012: شرکت TCL در رتبه 5 فروش تلویزیون‌های LCD در عرصه جهان قرار گرفته بود. در بیجینگ شرکتی از بزرگ‌ ترین تلویزیون 4K 3D LED خود پرده برداری کرد.

2013: در قسمت فروش تلویزیون‌ های LCD به برتری سوم در جهان و در بازار گوشی‌ های همراه به برتری 5 ام جهان به شهرت آمد. تا به اکنون تی سی ال بیشتر از 18 میلیون تلویزیون و 55 میلیون گوشی تلفن همراه در همه جهان به فروش رفته است .

2015: در نمایشگاه سراسری کشور سی‌ ئی‌ اس 2016، شرکت تی سی ال تلویزیون 55 اینچ جدید خود را  به همراه با ساز و کار های کوانتوم دات را شناسایی کرد.  کوانتوم خوبی های زیادی دارد که از مهم‌ ترین آن‌ها کارکرد پرتو افکنی آن است که می‌ تواند نقطه کوچکی به رنگ آبی یا سبز و نقطه های بزرگتری به رنگ قرمز را پخش کند. در همان سال، شرکت از تلویزیون با صفحه‌ نمایش خمیده 110 اینچی 4K خود معرفی کرده است ، این بزرگ‌ ترین تلویزیون خمیده Ultra HD دنیا بوده است.

2017: تلویزیون های بخش X1 و X2 و RC800 جایزه طراحی iF را به دست آورد . تلویزیون C2 جایزه Red dot را به دست آورد و تلویزیون C70 تی سی ال جایزه Best Buy را از EISA به دست آورد .

2018: تی سی ال ابر ستاره فوتبال Neymar Jr را به نمونه فرستاده مارک TCL شهرت کرده است. در همین سال بود که تلویزیون X8 جایزه طلایی فناوری صفحه نمایش را به خود مختصص داده است.

محصولات برند تی سی ال چیست؟

تاریخچه شرکت تی سی ال

تاریخچه شرکت تی سی ال

تی سی ال مارکی است که می توان کار طراحی ، توسعه ، پخش و فروش محصول هایی مانند تلویزیون ، ماشین لباسشویی ، تلفن های همراه ، دستگاه های هوا رسانی مرغوب ، یخچال فریزر  و … را نام برد. بعد از پیروزی های بسیاری که برند TCL از آن خود کرده است کم کم دیگر شاخه های کارخانه خود را ساخته است و امروزه شامل  22 کارخانه پیشرفته با تعداد زیادی کارمند در دنیا شناخته می شود و البته که تی سی ال محصولات شرکت خود را به بیشتر از 160 کشور دنیا ارائه می دهد.

ضمانت نامه های محصولات مارک تی سی ال

در رابطه با تضمین و ضمانت محصولات تی سی ال نیاز است بگوییم که شرکتی به نام مادیران شعبه محصولات TCL در ایران را بردوش دارد و محصولات این برند را همواره با تضمین و ضمانت به مشتریان تحویل می دهد. از جمله ضمانت های مادیران برای برند tcl می توان به ضمانت 24 ماهه و ضمانت 36 ماهه را نام برد.

کولر گازی تی سی ال بر حسب فناوری های روز و مدرن با توجه به معیارهای خاصی تولید و عازم فروشگاه های سرار جهان می شود. وضعیت ماده اولیه و مواد عالی آن پسندیده بوده و از عرضه وضعیت و‌ کیفیت بالایی بهره مند بوده است. در نتیجه محصولاتی با طول عمر بالا ارائه می کند که از استقامت خوبی در مقابل فرسودگی بهره مند هستند.

نیاز به گفتن است که این گونه از لوازمات دستگاه های هوا رسانی مرغوب زیر نظر کولر گازی در اندازه های هوا رسانی بسیاری پخش می شوند و در ساختمان های مختلف فروشگاهی، اداری و مسکونی مورد پذیرایی فراوانی قرار گرفته است. کولر گازی TCL در نمونه های متفاوت ایستاده، دیواری و دستی پخش می شوند که اندازه های چرخش هوایی آن ها نیز مختلف است.

شرکت تی سی ال

شرکت تی سی ال

خرید محصولات تی سی ال

برای خرید محصولات تی سی ال میتوانید از سایت لوازم خانگی بکائی اقدام به خرید نمایید و محصولات مورد نیاز خود را درب منزل در هرجای ایران که هستید با گارانتی اصلی شرکت TCL تحویل بگیرید.

نمایندگی شرکت تی سی ال در اصفهان

نمایندگی شرکت تی سی ال در اصفهان

نمایندگی شرکت تی سی ال در اصفهان

فروشگاه لوازم خانگی بکایی توانسته تا نمایندگی رسمی شرکت تی سی ال در شهر اصفهان باشد و تمام نیاز شما در این موضوع را برطرف بسازد.شما عزیزان برای خرید اینترنتی و حضوری از نمایندگی تی سی ال در اصفهان میتوانید از یکی از راه های زیر استفاده نمایید.

خرید اینترنتی لوازم خانگی تی سی ال

دوستان عزیز میتوانید با رفتن به صفحه “فروشگاه“شروع به خرید لوازم خانگی بکنید و محصولات تی سی ال را پیدا و خرید اینترنتی لوازم خانگی تی سی ال خود را انجام دهید .همچنین در صورت ناموجود بودن محصولات و پیدا نکردن محصولات ، میتوانید با یکی از شماره های زیر ، با مشاورین لوازم خانگی بکائی در ارتباط باشید تا با سرعت محصول مورد نیاز شما را موجود و ارسال بکند تا در هر جای کشور ایران که هستید محصولات مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید.

دوستان عزیز میتوانید اینستاگرام فروشگاه لوازم خانگی بکایی را دنبال نمایید تا از آخرین تخفیف های ما اطلاع داشته باشید.

شماره تماس نمایندگی TCl (فروشگاه لوازم خانگی بکائی):

031-42223578

09133317637

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *