لوازم خانگی

بهترین یخچال ایرانی + خرید

معرفی بهترین یخچال ایرانی

یخچال خوب یکی از مهم ترین و الزامی ترین وسایل خانگی در هر خانه ای است .زندگی برای افراد بدون داشتن یخچال تقریباً غیر ممکن است. همچنین یخچال یکی از مهم ترین و گران ترین وسیله از میان لوازم خانگی می باشد .

وسیله ای که اکثراً برای مدت زمان طولانی در خانه همه افراد کار می کند و تا زمانی که به آن نیاز نباشد، به فکر عوض کردن آن نخواهیم بود .

جلوه هر یخچال و مشخصه های فنی آن در برتری خواهد بود و اندازه و حجم آن نیز مهم می باشد. برند های محبوب ایرانی جای خود را در بازار یخچال و فریزر حفظ کرده اند و طرح های متعدد و منحصر به فرد آن ها تا حد بسیاری مورد پسند خریداران می باشد.

معرفی و آشنایی با انواع یخچال فریزرها

بهترین یخچال ایرانی

بهترین یخچال ایرانی

در این مقاله ما به شما عزیزان چند نوع یخچال فریزر ایرانی را معرفی میکنیم و در آخر خرید بهترین یخچال ایرانی را به شما پیشنهاد میکنیم و راه های خرید آنلاین یخچال فیریزر ایرانی را نیز به شما عزیزان میگوییم ، پس با ما همراه باشید .

مدل یخچال های ساید بای ساید

یخچال مدل قدیمی، امروزه جای خود را به سری جدید یخچال فریزرها داده اند، که نام آن ها یخچال های ساید بای ساید می باشد.

این مدل یخچال ها در ابعاد بزرگ توسط یک خط عمودی از فریزر تقسیم شده اند. همچنین برعکس یخچال های دوقلو به هم چسبیده هستند.

دوستان عزیز برای خرید انواع یخچال های ساید بای ساید ایرانی میتوانید بر روی یخچال ساید بای ساید کلیک نمایید .

یخچال فریزر دو قلو

برسی یخچال فریزر ایرانی

برسی یخچال فریزر ایرانی

این مدل از یخچال فریزرها، به شکل جداگانه تولید و استفاده می شود حتی می تواند به همدگیر متصل شوند. به همین دلیل به آن ها یخچال و فریزر دو قلو می گویند.

برای خرید یخچال دوقلو ایرانی و برسی کردن آن ها میتوانید بر روی خرید یخچال فریزر دوقلو کلیک نمایید .

یخچال های تک درب

یخچال های تک درب تقریباً از کهن ترین نوع یخچال ها می باشند. از این نوع یخچال ها بیشتر به دلیل ابعاد کوچک در محیط های کاری، هتل ها و برخی خانه های کم جا مورد استفاده قرار می گیرند.

دوستان عزیز میتوانید به راحتی یخچال فریزر تک درب را خریداری نمایید و از خدمات ارسال در سرتاسر کشور برخوردار باشید. پس بر روی یخچال تک درب کلیک نمایید.

یخچال فریزر مدل بالا و پایین

یخچال های بالا پایین که معمولاً به این شکل هستند که در قسمت بالا یخچال، و در قسمت پایین فریزر دارند.

معرف بهترین برندهای محبوب یخچال فریزر در ایران

پیدا کردن یک یخچال ایرانی و مدل ایرانی که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مناسب باشد امروزه سخت شده است ، به همین علت ما به شما عزیزان یک سایت مطمئن جهت خرید لوازم خانگی ایرانی با کیفیت بالا معرفی میکنیم که بتوانید با خیال راحت ، خرید خود را ثبت نمایید.پس با ما همراه باشید.

یخچال فریزر ایرانی با نام هیمالیا

بهترین یخچال هیمالیا

بهترین یخچال هیمالیا

یکی از بهترین برندهای یخچال و فریزر ایرانی، برند هیمالیا است. برند هیمالیا تا به الان توانسته در حوزه تولید یخچال و فریزرهای ایرانی، رتبه و مقام خود را در میان بهترین یخچال و فریزرهای ایرانی از دهه 1960 حفظ کند و آن را ارتقا دهد.

هیمالیا اولین مارک ایرانی بود که فناوری سفر هوشمند را به یخچال و فریزرهای خود شناسایی کرده است . این مزیت موجب شده کم ترین مصرف انرژی را در طول سفر بدون استفاده از یخچال فریزر داشته باشید.

یخچال فریزر ایرانی با نام امرسان

معرفی بهترین یخچال امرسان

خرید بهترین یخچال امرسان

یکی از بهترین و محبوب ترین برند یخچال فریزر ایرانی، لوازم خانگی امرسان است. هنگامی که از بهترین برند ایرانی سخن می گوییم، افراد کمی هستند که نام امرسان به گوششان نرسیده باشد. این شرکت در سال 1981 به واسطه یک جوان ایرانی و تلاشگر با تولید یخچال و فریزر با کیفیت مناسب راه اندازی شد. در آن زمان بهترین و با کیفیت ترین یخچال فریزر ایرانی به نام برند امرسان تولید می شده است.

بهترین برند یخچال فریزر یخساران

بهترین یخچال یخساران

بهترین یخچال یخساران

برند یخساران، یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده تکنیک سرمایشی در کشور، در سال 1340 شروع به کار کرد و با تولید اولین کولر آبی ایران اولین گام را در این راه برداشت. این برند به عنوان یکی از برجسته ترین برندهای یخچال فریزر ایرانی در بازار می باشد که عرضه می گردد.

یخچال فریزر ممتاز  اسنوا

معرفی بهترین یخچال اسنوا

معرفی بهترین یخچال اسنوا

برند snowa  یکی از عمده ترین مارک های لوازم برقی ایرانی است که در سال 2006 در اصفهان راه اندازی شد. اسنوا کار خود را با تولید کولرهای آبی و اجاق گاز آغاز کرد. اما بعدها به دلیل پذیرایی عالی محصولات این برند، لوازم جانبی دیگری را به خط تولید خود اضافه کرد.

این روزها یخچال و فریزر اسنوا یکی از بهترین یخچال و فریزرهای ایرانی می باشد. جالب است بدانید که برند snowa  اولین برند در خاورمیانه است که محصولاتی با رنگ خاص مشتری را به طور کاملاً نوآورانه تولید می کند.

snowa را می توان به عنوان یکی از ممتاترین مارک های یخچال فریزر ایرانی در بازار دانست.

یخچال فریزر به نام برند الکترواستیل

معرفی بهترین یخچال الکتروسان

بهترین یخچال الکتروسان

برند الکترواستیل را یکی از شناخته ترین برندهای تولید و پخش یخچال فریزر ایرانی دانست. در اوایل دهه 1940، نام تجاری ELECTRR STEEL کار خود را در تولید انواع کولر آبی، یخچال صنعتی، یخچال فریزر خانگی آغاز کرد و امروزه با تولید بیش از 1000 نمونه محصول در روز، موفق به گرفتن گامی بزرگ در صنعت سرمایشی ایران می باشد.

یخچال فریزر ایرانی به نام پاکشوما

بهترین یخچال پاکشوما

معرفی یخچال

پاکشوما یکی از قدیمی ترین برندهای بازار لوازم خانگی است که معمولاً خریداران از محصولات این شرکت به ویژه ماشین های لباسشویی آگاهی دارند و در حال حاضر بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی به رنگ سفید در خاورمیانه با وجود تحریم های صنعت ایران می باشد. وجود یک لوازم خانگی با این همه عظمت یک موفقیت بزرگ در کشور ما محسوب می شود.

برند دیپوینت تولید کننده یخچال فریزر

معرفی بهترین یخچال دیپونیت

بهترین یخچال دیپونیت

نام تجاری DePoint، با مرکزیت بر روی یخچال و فریزر قصد دارد بخش بزرگی از این بازار را برای خود کند. کارکردهای ماشین فشار اینورتر دارای صفحه فلزی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و فیلتر خوشبو کننده است و به راه های مختلف توانسته موقعیت خوبی را در بین یخچال فریزهای ایرانی مختص خود کند.

برای اطلاعات بیشتر راجب لوازم خانگی دیپوینت کلیک نمایید.

نکته های مهم قبل از خریدن یخچال فریزر که باید حتما بدانید

یخچال باید به درستی با دکورهای کابینت ها در آشپزخانه ست و مناسب آن مکان باشد.

حتماً قبل از خرید فضا و‌ مکان آشپزخانه خود را در نظر بگیرید تا در بین کابینت ها و … به خوبی جای بگیرد.

سبک زندگی خود را در نظر بگیرید.

یخچال فریزر های ایرانی بهتر است یا خارجی

قابل توجه است بگوییم یخچال فریزرهای خارجی در مقابل برندهای ایرانی از امکانات و آپشن ها و کیفیت بسیار بهتری برخوردار هستند. همچنین کارایی های حرفه ای و منحصر به فرد و نوین در برندهای خارجی نیز قابل مشاهده می باشد.

اما نسبت به بالا بودن چشمگیر قیمت های برندهای خارجی افراد به خرید یخچال های برند ایرانی روی می آوردند .

عمر کارایی یخچال های فریزر برند ایرانی چقدر می باشد؟

عمر متوسط یخچال های برند ایرانی حداکثر بین ۱۱ تا ۲۰ سال می باشد. البته بستگی به نوع استفاده افراد هم دارد.

خرید بهترین یخچال فیریزر ایرانی

دوستان عزیز ما در این مقاله به شما شرکت های معتبر ایرانی را معرفی کردیم و همچنین میتوانید سایر مقالات ما را در قسمت “وبلاگ” بخوانید و اطلاعات کامل تری کسب نمایید و به سراغ خرید بهترین یخچال بروید.

امروزه در عصر تکنولوژی افراد کمتری نسبت به قدیم اقدام به خرید حضوری لوازم خانگی می کنند و اکثرا به سمت خرید آنلاین رفته اند . اما پیدا کردن یک سایت معتبر با ارسال سریع و داشتن هر نوع محصولی که نیاز داریم سخت شده است .

سایت لوازم خانگی بکائی با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و یک سایت فعال و بروز حتی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام لوازم خانگی بکائی توانسته است نیاز خرید آنلاین لوازم خانگی را برای اکثر خانواده ها و شرکت ها رفع نماید.

میتوانید به قسمت “فروشگاه ” رفته و محصول خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید . از ضمانت فروشگاه استفاده نمایید.

فروشگاه لوازم خانگی در اصفهان

فروشگاه لوازم خانگی در اصفهان زیاد می باشد که باز هم پیدا کردن یک فروشگاه معتبر با قیمت مناسب سخت می باشد .فروشگاه لوازم خانگی بکائی دارای فروشگاه حضوری در شهر اصفهان میباشد که میتوانید به راحتی در این مکان رفته و خرید خود را ثبت نمایید.

تماس با ما

اصفهان – تیران ، خیابان امامزاده

031-42223578 09133317637

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *